• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai S3000XL - lage prijs

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Steven V

Ouwe rot
Mijn S3000XL mag de deur uit. Vraagprijs 250 Euro

* Interne harde schijf (zeldzaam)
* Uitgebreid met 32 mb geheugen
* OS 2.00 op Rom (dus geen diskettegedoe)
* Heel goede staat (geen krasjes)
* U krijgt er een SCSI CD-Romdrive (van het merk Apple) bij met bijhorende SCSI kabel
* Er zit een gedrukte en ingebonden handleiding bij (recto verso)
* Het 8 outs board zit er niet in

* Mits bijbetaling (overeen te komen) krijg je er een splinternieuwe Adaptec USBXchange bij om de sampler aan je PC of Mac via USB te hangen (deze kan ook los verkocht worden)

Zend een PB of email voor meer informatie.

Er mag ook geruild worden met iets leuks.

Ik zoek nog een TC Electronic M300 en Akai MFC42... Iets anders mag ook laat maar weten.

Over de prijs mag gerust onderhandeld worden.

Ruilen met een Linndrum mag altijd :)

600 keer gelezen en nul geïntresseerden...

Nog steeds 250 euro vraagprijs of iets dergelijks. Ruilen mag ook.

Hij zit hier ongebruikt in het rack... Zoekt een nieuw baasje... Is volledig rookvrij en nooit mee opgetreden.

Ik schop em nog maar even. Voor 250 euro is de sampler met toebehoren van jou, verzending gebeurt gratis (die kosten betaal ík dus voor dat bedrag), ook naar Nederland.

De USBXchange hou ik behalve als er een mooie prijs voor geboden word (50 euro).

Schop. Er mag steeds overleg gepleegd worden over de prijs.

Ik ben verder ook nog geïntresseerd in een M-Audio Firewire Audiophile, zou je daarmede willen ruilen.

Voor 200 euro mag je hem natuurlijk ook komen ophalen... 50 euro extra voor de USBXchange.

De sampler zit momenteel in een zeer stevige doos met schuim binnenin verpakt.

Schop...

Ruilen met een leuke module mag ook, ik dacht bvb aan een E-Mu Vintage Pro.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back