• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Carlsbro Alpha15 subwoofers

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

studiootje

Stamgast
Na aanschaf van een Dynacord set heb ik een paar Carlsbro Alpha15 subwoofers over..... Het paar mag weg voor 300 euro, maar een leuk ruilvoorstel is ook welkom!!
De subs hebben een 15" woofer, 400 Watt 8 Ohm met speakon connectors. Zien eruit als nieuw en zijn ook weinig gebruikt. Altijd binnen gestaan......

http://www.carlsbro.com/Alphaseries.htm voor het huidige type plaatje...

Attachments

• sub1_klein.jpg
    sub1_klein.jpg
    48,9 KB · Bekeken: 60
Niemand die iets te ruilen heeft? bv een leuke mengtafel met minimaal 8 mic inputs met fantoom?

.. niemand die een mengtafel kwijt wil, of een leuke multikabel, of een setje drummics.... ik roep maar wat....ik sta voor elke ruil open!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back