• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Opruiming (DP/4, SE-50, Delta1010...)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Riekoes

Ouwe rot
Het is weer tijd om wat spulletjes op te ruimen, dus bij deze bied ik het volgende te koop aan:

• Ensoniq DP/4 - € 375,00
• Boss SE-50 - € 125,00
• Doepfer Pocket Dial - € 80,00

Nu nog niet te koop, maar zeer binnenkort wel:

• M-Audio Delta 1010 - € 375,00

Wie de Delta graag wil hebben, kan hem in ieder geval reserveren.

Alles verkeert in prima staat. Ik ben niet geïnteresseerd in een ruil, tenzij je van je TC FireworX af wil :)

Reageren per e-mail of p.b.

Bij de Delta 1010 gaat het om de versie met de break-out-box. Anders had er wel Delta 1010LT gestaan ;)

deze is ook van mij...

deze is ook van mij...

M'n broer had mijn MKS80 voor me te koop gezet via dit topic . Deze is nog steeds te koop.

Doe een goed bod en haal me over :)

In principe geen ruil, behalve tegen een TC Electronic Powercore (Firewire).

Voor wat betreft de andere spulletjes... Het heeft geen zin om met ruilvoorstellen te komen anders dan wat ik genoemd heb. Ga ik verder ook niet op reageren.

Nog een update

Nog een update

Voor de M-Audio Delta1010 heb ik een bod van € 350,00. Wie biedt er meer??

Delta prijsverlaging

Delta prijsverlaging

Gezien de huidige nieuwprijzen, mag m'n Delta weg voor c.a. € 325,00. Wegens een andere geluidskaart mag hij wat mij betreft vanaf nu ook gelijk weg.

SE-50 en Pocket Dial ook nog steeds te koop.

En niet te vergeten m'n MKS-80 inclusief programmer. Die € 1500,00 is een richtprijs mensen. Als je denkt dat je een andere prijs moet betalen (wel redelijk blijven a.u.b.) dan zal ik dat in ieder gegal in overweging nemen :)

mks-80 foto's

mks-80 foto's

Hier een plaatje van de MKS-80 met MPG-80

Attachments

• mks80 1 (custom).jpg
    mks80 1 (custom).jpg
    45,1 KB · Bekeken: 52
Van de MKS80 en MPG80 heb ik uiteraard ook de rack-oren.

Nieuwe prijs Delta1010 definitief € 300,00.

Oohja... was ik nog vergeten te melden...

De MKS-80 wil ik eventueel wel ruilen tegen een Access Virus Indigo 2, Virus Indigo RedBack of Virus C. Ben je virtueel analoog zat en wil je echt dik vet analoog, dan is de MKS80 een uitstekende bak. Waarom ik hem dan wegdoe? Ik heb een paar geweldige analoge bakken, dus heb ik liever een synth die weer hele andere dingen kan met een ander type geluid.

Update

Update

• Ensoniq DP/4 - gereserveerd
• M-Audio Delta 1010 - gereserveerd

• Roland MKS-80 + MPG-80 - € 1.500,00 (vraagprijs) of ruil Virus C / Indigo 2 / Indigo Redback
• Boss SE-50 - € 125,00 (vaste prijs)
• Doepfer Pocket Dial - € 80,00 (vaste prijs)

Of doe gewoon een goed bod op de MKS-80 waar ik niet onderuit kan ;)

Ik ga hem anders maar eens Ebay op knallen denk ik.

Zondagavondschop!!!

In principe is alleen de Delta gereserveerd. De rest is er nog.

De Delta is :verkoght:

De rest is er nog. Ben nog wel bereid wat toe te geven op de prijzen hoor, dus doe een goed bod en haal me over :)

En met iets toegeven bedoel ik niet € 175,00 voor de MPG80 programmer, die ik sowieso al niet los verkoop en ook niet € 150,00 voor een DP/4. Dus blijf wel reëel :)

update...

update...

Roland MKS80 + MPG80 (alleen samen te koop) - € 1350,00
Ensoniq DP/4 - € 325,00
Boss SE-50 - € 125,00
Doepfer Pocket Dial - € 75,00

De MKS80 is hierbij aangekomen op de voor mij absolute bodemprijs. Lager ga ik niet en anders hou ik hem gewoon. Ik kan wel wat bundelprijsjes maken. Wie de MKS-80 koopt, krijgt de SE-50 en de Pocket Dial er gratis bij, of MKS-80 + DP/4 voor € 1550,00 als setprijsje :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back