• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ruilen : PowerSampler tegen HW Sampler

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Marc

Ouwe rot
Aangezien ik 2 PCI Creamware PowerSampler kaarten heb zou ik graag 1 daarvan willen ruilen tegen een HardwareSampler (´t liefst EMU met of zonder toetsen maakt niet uit ) ,aangezien mensen liever met software werken en de HW samplers regelmatig de deur uit worden gezet..hou ik me aanbevolen voor een leuk aanbod ! :okdan:

Specs :

3dsp_board_200.jpg

Creamware Scope Home Powersampler 3 DSP´s

Hardware :

-PCI board equipped with 3 SHARC DSPs for PC & Mac
-analog stereo I/O and digital stereo S/PDIF I/O
-24 bit/96 kHz supported by all I/Os
-Z-Link port connecting to the A16 converter
-expandable to 36 ins and 36 outs using the home expansion (2 × ADAT I/O + Z-Link)
-all I/Os utilizable in parallel and at the same time
-up to 3 boards from the SCOPE range seamlessly cascadable using the S/TDM Bus
-high-speed drivers for ASIO 2.0, DirectSound, MME, tripleDAT, GSIF, Sound Manager, OMS
-MIDI interface (in & out)

Software :

-Luna Software
-Luna Software V3
-Main Studiotools Package (16/32-channel mixer,16-channel 5.1 surround mixer,MasterVerb pro-quality reverb,filters, dynamics, modulation effects, etc.)
-SCOPE 4.0 Software (SCOPE Fusion Platform)
-STS-2000P (Sample-Player)
-STS-3000 (Sampler)
-Volkszämpler SFP (VSTI Sample-Player)
-Een lading free-plugins

Ik wacht ´t af :peukie:

Heb ook nog een Roland A-30 Masterkeyboard staan..Hij is erg goed onderhouden en ziet er bijna als nieuw uit en word uiteraard met adapter geleverd (en eventueel midi-kabel)

190.jpg

A-30 SPECIFICATIONS:
Keyboard: 76-note weighted, velocity sensitive.

User Patches: 32.

Controls: Modulation/Bender/Aftertouch Lever, Data Entry Fader, Data Entry Assign, Transpose, Start/Stop, Patch Mode On/Off, Variation CC00, Variation CC32, Capital Program Change, Patch 1/16, 17/32, Patch Recall (16), 10 Numerical Buttons, Enter, Write, MIDI/Param, Octave Down, Octave Up, Upper Section On/Off, Lower Section On/Off, Edit Upper/Lower, Chorus On/Off, Reverb On/Off.

Connectors: MIDI (In, Out, Thru), Sustain Pedal.

Power Supply: DC 9V: AC Adapter, Dry Batteries.

Weight: 8.1kg (17lbs 14oz).

Nogmaals het liefst ruilen tegen een Sampler (Emu heeft mijn voorkeur met of zonder toetsen)

Voor de kopers onder ons vraag ik voor de Creamware Powersampler €175 alsmede voor de Roland A-30 €175...

Op te halen in Oegstgeest in combinatie met een senseootje :koffie:

Ik ga weer ff verder met wachten

:z

Hallo luitjes..

Wegens enorm veel reakties :gaap: wil ik ze ook wel samen ruilen tegen dan wel een hele vette sampler natuurlijk bijvoorbeeld : Emax I / Emax II of de Emulator serie of wellicht een Yamaha A4000 - A5000..Akai ook mogelijk,maar kom gewoon met een leuk aanbod en dan het liefst iets met toetsen ;)

Je krijgt daar natuurlijk wel wat voor terug !

701794.jpg
+
190.jpg

Geeft je heel wat meer mogelijkheden dan samplen alleen !
Zo is het ook gewoon een hele goeie proffesionele geluidskaart (en niet alleen een sampler) de mogelijkheden zijn eindeloos met een Creamware systeem !

Laat wat van je horen !

:koffie:

Dames en heren ,

De ruildeal is zo goed als rond en de Creamwarekaart + Roland A-30 gaat naar een forumlid in ruil voor een Akai S3200

Dus het topicje mag wat mij betreft op :slotje:

Bedankt voor de aandacht en tot forums !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back