Korg DW / EX8000 system upgrade?

Chinetti

Fortune favors the bold
Iemand ervaring met deze upgrade? http://www.musitronics.de/html/dw8000_ex.html (pagina is duits, sorry).

De DW8000 is een verdomd fijne synth en dus is 't wel intressant om dat ding bi-timbraal te maken en geluiden te layeren, maar 60 euro is wel een beetje veel voor een upgrade, niet? Iemand een mening?

Ik zit dus een beetje te twijfelen, sowieso omdat ik niet weet hoe de upgrade moet worden uitgevoerd... Misschien moet ik die lui maar 's mailen...

Nou ja, ik vind 60 euro wel redelijk. Zal wel gewoon een firmware update zijn? (chipje trekken?)
DW is natuurlijk een oud bakje, maar als je 'm veel gebruikt lijkt het me de moeite wel waard.

Doubling gaat zo te zien wel ten koste van je polyfonie, maar ja, dat was te verwachten.

Musitronics staat geloof ik wel goed bekend, ze maakten ook iets soortgelijks voor de Roland D-50, dacht ik.

Ziet er interessant uit.
En het mag dan wel wat kosten, maar ik vind 60 euri niet schandalig veel.
Helemaal als je dan mooi kan layeren.
Soms doe ik dat ook wel eens met de Polaris en da's echt bom de diggy.

Zelf zou ik het niet doen omdat ik makkelijk zat sporen kan bouncen.
En ik heb al een memory upgrade op m'n DW8000 zitten en ik vraag me sterk af of die 2 wel samengaan.

Ik vind € 60,00 niet al te duur voor een upgrade. Ik zit er zelf ook over te denken. Moet nog even zien hoe ik het ga doen. Ik weet niet al te veel van techniek, al is het repareren van mijn SY77 diskdrive goed gegaan.

Back