• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland XP-30

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

THM

Book of MOOG Revelations
Heb een Roland XP-30 te koop.
Inclusief 3 expansion boards ("Session" voor overall sounds, "Orchestra" en "Techno").

Hij is in uitstekende staat met originele manuals & verpakking.

EUR 650

;{

schop 8o

OK 625 EUR - vergeet niet dat deze in min of meer perfecte staat is (alleen gebruikt thuis in rookvrije kamer).

Ik doe hem weg om een degelijk 88-key master keyboard te kopen (liefst met hammerkeys). Indien iemand een redelijk ruilvoorstel wil doen, let me know.
Daarnaast ben ik ook nog steeds geïnteresseerd in een Oberheim OB-Xa (met natuurlijk serieuze opleg van mijn kant) en andere vintage synths.

Ander voorstel ?

Laatste prijsverlaging - 600 EUR.

In excellente staat en met originele manuals en verpakking.
Meer dan 1000 XP-/JV-geluiden en niet te vergeten 3 extra expansion boards meegeleverd ("Orchestra", "Session", en "Techno").

Ruilvoorstellen met/zonder opleg altijd welkom. (vintage synths zoals SCI Pro-One, Roland VP-330, Oberheim OB-Xa, Korg MS-20; maar ook bvb. Roland A-80 in goede staat, Roland PG-300 synth controller, ...)

Schop !!

Slechts 600 EUR voor XP-30 incl. drie (3 !) JV-expansion boards.

OK dan maar 575 EUR.

:eureka: OK de geïnteresseerden mogen bieden.

PS: liefst serieus blijven hé

bieden aub :frons:

OK allerlaatste poging. Anders vliegt ie op zolder. ;{

Bieden graag (prijsvoorstel en/of ruilvoorstel).

Nog 2 dagen en ie gaat op Ebay...

520 EUR of bieden...

Mag :slotje: - koper gevonden (natuurlijk een forumlid !).

:verkoght: & :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back