schandalig !!! verotte TB-303 op Ebay

Pfff... hij is gewoon voor 385 euro weggegaan! :stupid

Ben benieuwd wat mijn 303 dan wel niet op zal leveren. Die is 100 keer mooier, maar voor 10 keer bovenstaand bedrag mag 'ie ook best weg hoor! :D

Echt niet normaal meer he 385 JEEZ

You gotta be kiddin'... dat er zoveel geld verdient wordt aan een rotte TB-303... :(

Ach ja, da's op zich ook wel weer knap natuurlijk! :)

Laatst gewijzigd:
James' 303:

Attachments

• afx 02.jpg
    afx 02.jpg
    14 KB · Bekeken: 85
Dit is echt knetter...

Mijn top overrated hardware:

1. TB303
2. TR909
3. Akai MPC's

Ik vind het alle drie mooie apparaten maar ze gaan voor belachelijk veel geld weg, buiten proporties gewoon...

Druid

Zou toch wel grappig zijn als hij voor die foto meer krijgt dan voor het apparaatje zelf :dubbel:

Maar hoe zit het dan eigenlijk sowiezo met rechten van synthz e.d. Als ik nou een (mijn!) micron als platenhoes wil gebruiken.. of gaat het dan weer om wie de foto neemt ? :confused:

Origineel geplaatst door nomore
Zou toch wel grappig zijn als hij voor die foto meer krijgt dan voor het apparaatje zelf :dubbel:

Maar hoe zit het dan eigenlijk sowiezo met rechten van synthz e.d. Als ik nou een (mijn!) micron als platenhoes wil gebruiken.. of gaat het dan weer om wie de foto neemt ? :confused:

Als je het apparaatje bewust anders uit laat zien terwijl de merknaam (bijv. Micron) nog wel zichtbaar is = (vermoedelijk) niet goed; betalen (bijvoorbeeld artikel 13 A1 sub c Eenvormige Beneluxwet op de merken - ongerechtvaardigd voordeel trekken uit of afbreuk doen aan het onderscheidend vermogen of de reputatie van het merk) Het europees recht kent ook dergelijke bepalingen.

Gewoon een zelfgeschoten plaatje van je orignele Micron gebruiken = geen probleem

Een plaatje geschoten door een fotograaf, en alleen voor de foto betalen (zeg 2,50) en alsnog de foto gebruiken voor een platenhoes zonder toestemming van de fotograaf = betalen aan de fotograaf (de bekende artikel 13 uitde Auteurswet 1912 - verveelvoudiging van [...] kunst; juncto artike 1, alleen de auteur bezit het recht om het werk te verveelvoudigen.)

Back