Manic
Ouwe rot
Net 10 minuten geleden geplaatst op de Roland Cloud Facebook pagina, dus als je snel bent heb je een grote kans om een gratis 303 lifetime key te bemachtigen!
Zie hier: Roland - 303 Day Offer
Zie hier: Roland - 303 Day Offer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oh, hmm die heb ik nog niet gehad!Ik kreeg binnen een paar minuten een mailtje met een unieke coupon code om 'm met 100% korting te kopen in de Roland Cloud shop, dus 't werkt! Leuke gelegenheidsactie van Roland.

Zelfde hier.. denk dat je het in de Roland Cloud Manager zou moeten kunnen zien? Daarmee kun je m uiteindelijk ook downloaden en installeren.Ik was op tijd maar kom dus niet verder dan dat ik 'm 'gekocht' heb maar zie verder niks in mijn Roland Cloud account ?
Voor de plugin zelf of voor 3 maanden gratis cloud?Ik heb het rond 23h gedaan en heb ook nog de voucher gekregen
op mijn acc zag ik hem ook niet meer in de manager inderdaad wel, gewoon ff alles selecteren en dan dat hij alleen owned producten laat zien filterenZelfde hier.. denk dat je het in de Roland Cloud Manager zou moeten kunnen zien? Daarmee kun je m uiteindelijk ook downloaden en installeren.