• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Sequential Prophet VS

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

woutdrumsticks

Meet The Dance
Te Koop: Sequential Prophet VS

Hij is in een prachtstaat! Je krijgt er ook nog de zeldzame (en dure) cartridge bij.

Manual heb ik zelf voor je uitgeprint maar voor de mensen met een talenknobbel heb ik ook nog de Duitse versie. :)

Prijs: 1100 Euro

Attachments

• pvsb.jpg
    pvsb.jpg
    28,3 KB · Bekeken: 50
Ok ok! Ik laat me maar weer kennen! Voor €1050 euro krijg je er ook nog een gekopieerd artikel bij over de Prophet VS uit Music Maker (november 1986) :maffia:

***AANBIEDING***AANBIEDING***AANBIEDING***

Sequential Prophet VS (perfecte staat, met manual en cartridge)

Alleen deze week voor €900,- euro.

Dat betekent wel dat je hem deze week bij me komt ophalen!

Bel: 06-29293570

***AANBIEDING***AANBIEDING***AANBIEDING***

Niet te geloven...

ZO goedkoop en ZO weinig reacties... :confused:

Maar de week is ruimschoots voorbij, dus stijgt de prijs niet naar 1000, maar naar 950 euro. Aardig he? :engel:

Dus:

##################################

SEQUENTIAL PROPHET VS in prachtige staat! Met cartridge, manual, en een originele test uit Music Maker (1986).

Prijs: €950,- euro

Dikke vette vector pads en soundscapes voor een veeeeeel te lage prijs! :P

###################################

Ok! Ik neem aan dat de prijs een probleem is... Dan ga ik het nu drastisch aanpakken!

Vanaf nu:

€ 850,- euro!!!

Bieden mag ook, dus kom maar op :)

:doei:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back