Gevr jaren 80 mengtafel met 24 kanalen

Status
Please reply by conversation.

sander

_
Ik zoek zo'n ouwe jaren 80 mengtafel met

- minimaal 24 mono kanalen. Eigelijk het liefst niet veel meer ivm de afmetingen.
- directe uitgangen per kanaal.
- minimaal 2 auxen
- jack aansluiting (of zowel XLR als jack)

En mooi hout en VU meters houdt ik erg van :)

Er mag wat aan mankeren zoals kraaktonen in sommige knoppen als ik er maar niet eerste
heel veel aan moet gaan knutselen.

Geen mega dure tafel.

In de Randstad bij voorkeur.

Origineel geplaatst door radiance
Een tafel van +/- 20 jaar oud zul je bijna altijd moeten "recappen" (condensatoren vervangen). Gaat je een centje kosten, en een nieuwe hobby er bij....

Coole Siemens tafel ....
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=21771&item=7302489582&rd=1

Dat zal wel meevallen. Als je gewoon een ouwe koopt die nog werkt, dan mot je
wel pech hebben als ineens van alles het niet meer gaat doen. Meestal hoor ik alleen
over krakende knoppen.

Origineel geplaatst door sander
Dat zal wel meevallen. Als je gewoon een ouwe koopt die nog werkt, dan mot je
wel pech hebben als ineens van alles het niet meer gaat doen. Meestal hoor ik alleen
over krakende knoppen.

Het verouderen van kondensatoren gaat heel gelijdelijk. Het is niet zo dat je kanalen een voor een uitvallen ofzo. Wat er gebeurd is dat het geluid word aangetast. Kanalen met (te) oude kondensatoren klinken "dun" , het laag is er uit.
Dus niet vol en warm.

Ik mot toch een iets kleiner apparaat gaan aanschaffen anders worden m'n ouders niet zo blij. Maar ach koop ik later wel een grotere.

Dus maximaal +/- een meter breed 20-24 kanalen.

Ja misschien zijn die ook wel ok, maar voorker gaat nog steeds naar oudere uit. Heb ff wat navraag gedaan, dan van problemen met ouwe onderdelen is niet zo'n probleem. Zolang alle kanalen maar werken als ik em aanschaf.

Origineel geplaatst door cybermax
Heb nog een soundtracs MR24 staan.

Doe een bod, goede tafel.

Klinkt echt 80's.

Karel

Ziet er te duur en te groot uit. Ik wil voorlopig alleen een tafel die +/- een meter breed is.

Hee Sander,

Een collega van mij heeft een :

Dynamix 16-8-2 te koop.

16 mono inputs met mid sweep
8 subgroepen
3 aux sends
2 aux returns

vraagprijs 250,- €

nog ff een ploatieie

Attachments

• dynamix helemaal.jpg
    dynamix helemaal.jpg
    87 KB · Bekeken: 66
pots kraken, maar ff een plumeau erdoorheen en klaar....:D

Mooi apparaat!!, maar ik heb toch liever een kanaal of 20. Of ik mot ik van m'n behringers er gewoon aanhangen. Waar woont die Collega en wat is dat apparaat ongeveer breed en diep?
250 geef ik er in iedergeval niet voor.

Morgen neemt hij even de folder mee, xal hem voor je scannen en PB-en, kan je zelf ff de maten sjekken

Grunnn is waar het beest uithangt...

Over 3 weken ben ik in de buurt van A a/d R (oowjaajoh?!) dus mocht je hem willen hebben kan die mee op het dak van de fiat500 :D

zucht....edit:

gezien de R8 en het 19" rack die verdekt opgesteld op de foto staan...

schat ik: 27"diep en 66" breed

:eureka:

Hmmm misschien is collega (hee...als je dit leest....meenemen die zooi :D ) niet zo gemotiveerd om hem te verkopen. W8 nu 2 dagen op folder, maar helaas....wellicht na de paas en anders istie de haas 8o)

Sander ff geduld nog AUB :z

Hee Sander,

Helaas is die collega alweer de folder vergeten, het stoplicht stond op rood, de brug open en toen kwam een schreeuwmeeuw en die had de folder afgepakt waarna die collega uitgleed over een hondedrol en zijn :stupid tegen een :stupid stootte........

Afijn...Ik geloof niet dat er schot op deze manier in de zaak komt, ik laat bij deze mijn bemiddelingspogingen varen, excuses als ik je met een dode schreeuwmeeuw heb blijgemaakt...

:doei:

Status
Please reply by conversation.
Back