• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop : Mpc2000xl & Vsr880

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ok, ik moet wat spulletjes kwijt.

Eerste betreft een Roland VSR880 met 5GB harde schijf. 1 Jaar oud en is eigenlijk niets anders dan een stukje decor in m'n rack geweest. Doos, handleidingen etc... Alles is aanwezig. Met 700 eurootjes ben ik een tevreden man.

Dan een MPC2000XL die ik ook kwijt wil mits de prijs goed is. Extra's zijn:
+ 32 mb geheugen
+ eb16 effectboard
+ output board ( 8 analoog + stereo digitaal)
+ interne zip250
Ik wil hier omgerekend 1475 eurootjes voor hebben.

Beide apparaten zijn letterlijk in nieuwstaat en kan je verzekeren dat er geen krasje of schaafje opzit. Ik heb ze alleen thuis gebruikt.

effectenboard voor MPC2000(xl)

dus reverb delay en verschillende modulatie effecten...

Een handige tool dus!

Ik heb meermalen geprobeerd je te mailen, maar er gaat iets fout. Ik krijg ze iedere keer terug. Ik heb hem daarom maar je Yahoo mail gestuurd, in de hoop dat je hem zo wel hebt gekregen. :)

De Mpc is weg, de VSR880 zoekt nog steeds een nieuw baasje ;)

Jeroen wees er net zo zuinig op als ik erop was. Hij is toch een beetje met pijn aan m'n hart weggedaan. Het is de eerste keer dat ik iets verkoop waarbij ik zo'n leeg gevoel aan overhoudt. Dat had ik niet toen ik mijn Nord Modular wegdeed.

Een 128 mb en 64 mb sampler in huis en toch dat vreemde gevoel. Nu ja, kan iig toch nog m'n monitoren kopen nu. :erm:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back