CJ75
Using keys to open doors
Hallo allemaal,
tja wat kan ik zeggen. Ik ben dus razend enthousiast over deze website !
Over mezelf, ik ben CJ, ben inmiddels 29 jaar jong
. Als klein jongetje zo ongeveer 20 jaar geleden begonnen op een elektronisch orgel van Hohner ! Maar goed, aantal jaren les gehad, zelf verder gegaan etc.etc. door de jaren heen (wellicht herkenning als ik zeg dat ik als klein jongetje helemaal gek was van Jean Michel Jarre).
Wat zal kan/moet ik nog meer zeggen. Heb in diverse bands gespeeld in uiteenlopende stiijlen maar mijn laatste échte'band (waarin ik dus langer zat) is reggae-band Poor Man Friend, aantal nummers gearrangeerd ook voor de eerste CD. (www.poormanfriend.com) (btw, grappig dat je dan ook een van je nummers in GTST hoort !). Heb met hun leuke (inter-)nationale ervaringen opgedaan (voor de reggae-kenners, je kan je vast wel voorstellen hoe het voelt om met Yellowman en dergelijken het podium te delen, zijn voorprogramma zijn)
Verder nog wat jingle-werk voor div. (lokale en internet-)radiostations
Van deze site verwacht ik uitwisselingen van ervaringen, ik ben met name geinteresseerd in opname-setups en opname-techniek, en ook in componeren/produceren.
Momenteel werk ik slechts met een Dell waarop Reason/Cubase/Wavelab/Cool Edit
Gear: Roland JV-80 (master), Korg M1, Roland AX-1, Boss Dr. Sampler SP-303, oude marantz 6-kanaals mixertje
(ben overigens wat electronische muziek betreft begonnen op Amiga met 'Music X', toen atari ST etc. en zo verder)
Op zeer korte termijn wil ik een totale 'upgrade'van mijn set-up doen, wil wat 'relaxter' kunnen musiceren, zodoende hoop ik hier goede tips en suggesties te vinden voor mogelijke set-ups en opnametechnieken.
Nu maak ik eigenlijk uiteenlopende muziek (haal vooral inspiratie uit lounge, dance, r&b, soul, pop), projectje samen met een zangeres die alles inzingt. (www.uc2004.nl)
Ik hoef mijn brood niet te verdienen met muziek, maar zou het wel fijn vinden als muziek (componeren/arrangeren etc.) mijn tweede (part-time) baan zou kunnen worden.
In ieder geval wens ik iedereen veel plezier en succes met zijn eigen muziekbezigheid !!!!
Groeten van CJ !!!
tja wat kan ik zeggen. Ik ben dus razend enthousiast over deze website !
Over mezelf, ik ben CJ, ben inmiddels 29 jaar jong
. Als klein jongetje zo ongeveer 20 jaar geleden begonnen op een elektronisch orgel van Hohner ! Maar goed, aantal jaren les gehad, zelf verder gegaan etc.etc. door de jaren heen (wellicht herkenning als ik zeg dat ik als klein jongetje helemaal gek was van Jean Michel Jarre).Wat zal kan/moet ik nog meer zeggen. Heb in diverse bands gespeeld in uiteenlopende stiijlen maar mijn laatste échte'band (waarin ik dus langer zat) is reggae-band Poor Man Friend, aantal nummers gearrangeerd ook voor de eerste CD. (www.poormanfriend.com) (btw, grappig dat je dan ook een van je nummers in GTST hoort !). Heb met hun leuke (inter-)nationale ervaringen opgedaan (voor de reggae-kenners, je kan je vast wel voorstellen hoe het voelt om met Yellowman en dergelijken het podium te delen, zijn voorprogramma zijn)
Verder nog wat jingle-werk voor div. (lokale en internet-)radiostations
Van deze site verwacht ik uitwisselingen van ervaringen, ik ben met name geinteresseerd in opname-setups en opname-techniek, en ook in componeren/produceren.
Momenteel werk ik slechts met een Dell waarop Reason/Cubase/Wavelab/Cool Edit
Gear: Roland JV-80 (master), Korg M1, Roland AX-1, Boss Dr. Sampler SP-303, oude marantz 6-kanaals mixertje
(ben overigens wat electronische muziek betreft begonnen op Amiga met 'Music X', toen atari ST etc. en zo verder)
Op zeer korte termijn wil ik een totale 'upgrade'van mijn set-up doen, wil wat 'relaxter' kunnen musiceren, zodoende hoop ik hier goede tips en suggesties te vinden voor mogelijke set-ups en opnametechnieken.
Nu maak ik eigenlijk uiteenlopende muziek (haal vooral inspiratie uit lounge, dance, r&b, soul, pop), projectje samen met een zangeres die alles inzingt. (www.uc2004.nl)
Ik hoef mijn brood niet te verdienen met muziek, maar zou het wel fijn vinden als muziek (componeren/arrangeren etc.) mijn tweede (part-time) baan zou kunnen worden.
In ieder geval wens ik iedereen veel plezier en succes met zijn eigen muziekbezigheid !!!!
Groeten van CJ !!!

welkom zeg
Welkom!!!