kontakt probleem maar dan in softwaar

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ponchovogel

vers als belegen brood
Beste forumvrinden,bij t instaleren van softsynth fm7 in nuendo liep alles vlekkeloos maar kontakt van native wil wel geinstalleerd worden maar staat als NI kontakt in de lijst en wil maar niks laten horen ook krijg ik als ik in mijn lijstje midi kijk niks te zien van kontakt terwijl ik wel die fm7 kan selecteren...Betekent die NI iets of is er wat anders loos?Ik weet het niet!Kort samengevat ik kan kontakt bij vst plugs openen maar kan er nix mee doen.

Bel met je registratienummer eens naar de helpdesk van Native instruments, of ga klagen bij de winkel waar je hem gekocht hebt

Ik heb zo'n vermoeden dat je dit op een of andere manier niet kunt doen. Als dit het geval is dan zou ik aanraden om hem te kopen (Kontakt is een van de weinige stukken software die zijn geld waard is) en dan kan je net zo lang klagen totdat het helemaal goed werkt. Alleen bij logic pc zal de automatisering van kontakt denk ik jammergenoeg niet geimmplementeerd worden voordat ze windows de deur uit gooien

Origineel geplaatst door ponchovogel
En waarom hebben we dit vermoeden heren?Tevens werkt de fm van native correct en zonder problemen en de pro 52 ook.......

hehe het vermoeden wordt sterker :L

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back