Midix 8 discontinued ??

mky

Ingeburgerd
Hallo ,

Ik was afgelopen donderdag in Keulen bij Music store Prof. en de verkoper daar vertelde me dat Steinberg geen Midex 8 midi -interfaces meer bouwt.Hij zei dit omdat ik hem de vraag stelde midex 8 of um-880?
Weet iemand hier nog wat meer over te vertellen eigenlijk.

Men keuze ging feitelijk toch wel uit naar de Edirol anyway , dus dit vergemakkelijkt men keuze wel.

Laatst gewijzigd:
Ik denk omdat die midexen stuk voor stuk allemaal rare kuren gaan vertonen, en Steinberg helemaal gek wordt van alle haat mail die ze krijgen 8o)

Als dat zo is SMERIGE KUTLIJERS...
Sorry
Maar wordt hier dan echt sappel van,de drivers zijn kut,er zit geen ltb in,je kunt zo'n bedrijf toch aan klagen
Ze hebben immers geadverteerd met het gegeven ltb.
Ding werkt gewoon niet fatsoenlijk,ik hoop wel dat ze de drivers nog in orde maken.
Steinberg zuigt al vanaf 89 shit.

Waar is Frits Bom?

.

Attachments

• steinborg.jpg
    steinborg.jpg
    14,4 KB · Bekeken: 94
'k ben ook altijd afgeschrikt van de midex8 en 3 . Je hoort van zoveel problemen ermee, geen sysex, apparaat verdwenen e.d. Hadden ze de midexen dan maar door RME laten maken zoals de audiointerfaces...

Echt schandalig vind ik het zoals die interfaces presteren (lijkt een beetje op het lexicon core system debacle)

Wat een super midi interface die Midex 8. Alles werkt zoals het moet werken, inlcusief LBT. Sinds ik de midex 8 gebruik heb ik rete strakke midi timing, kan alle sysex gewoon dumpen zonder enig probleem. En kan me echt niet voorstellen dat ik de enige ben zonder problemen.

Vond het even tijd voor een positief noot om de negative vibe hier even te doorbreken 8o)

Sinds ik de midex 8 gebruik heb ik rete strakke midi timing, kan alle sysex gewoon dumpen zonder enig probleem

ditto hier ! en ik gebruik meer SysEx dan 'normale' Midi
je moet de Midex wel precies volgens een bepaalde procedure installeren anders krijg je 'm niet goed aan de praat.

ik heb ook geen enkel probleem met de midex 3. Alles draait erg strak en SYSEX geeft geen enkel probleem hier.

Mochten 1 van de mensen die zo veel problemen hebben met hun midex 8 dat ding willen verkopen pb me dan even met je prijs. ik zoek er nog 1 namelijk :)

Midex-8 werkt fantastisch, heb em sinds ie uitkwam, en ben
aan het kijken om er nog een te kopen!

Mvg.

CoolRunning

Ook maar even een positieve noot.

Super MIDI interface. Retestrakke timing door LTB. Heb ooit eens de timing van verschillende MIDI interfaces gecheckt door de clock-output van een MIDI to Sync24 converter op een (digitale storage) oscilloscoop te zetten en tegelijkertijd een shitload aan andere MIDI data te versturen. Bij alle interfaces was het huilen met de pet op, behalve bij de Midex. Echt sub-milliseconde strak.

Drivers installeren ook geen probleem.

Ben al 2,5 jaar een zeer tevreden gebruiker :okdan:.

Volgens mij speelt het hele USB verhaal hier ook mee.

Gelukkig heb ik geen problemen whatsoever met m'n midex8.

Origineel geplaatst door mpower
ervaring ligt het aan denk ik ?????}:|
Cubase kwam als eerste met midi!!!!:eureka:
En ik heb er nog nooit problemen mee gehad*D

Poefhhhhhhhhhhhhh,Ik maar weer muziek maken:bekdicht:

Ervaring?Waarin?
Eerste midi?(nooit van commodore gehoord?(geloof niet dat steinberg daar iets mee te maken had)
Wat heeft dat met dit topic te maken?

Back