Midix 8 discontinued ??

Origineel geplaatst door Mk II
ditto hier ! en ik gebruik meer SysEx dan 'normale' Midi
je moet de Midex wel precies volgens een bepaalde procedure installeren anders krijg je 'm niet goed aan de praat.

DAt klopt,ding heeft hier denk ik een jaar goed gewerkt,en ineens problemen.
Ik werk met een schoon systeem,dat wil zeggen zet er geen rare dingen op,maak elke keer een ghost.
Op de laatste ghost heeft de midex bijna een jaartje gedraaid.
Usb powermanagment uitgezet,niets helpt.
De midex disconnects wanneer deze er zin in heeft lijkt het wel.
Als ik op cubase .net lees,dan is het echt huilen met de pet op met die midex.

Eerste midi?(nooit van commodore gehoord?(geloof niet dat steinberg daar iets mee te maken had)
Ook ik ben op de commodore begonnen met midi met het programma Pro 24 van jawel....Steinberg. Dus toch ook daar was steinberg actief ;)

Wat heeft dat met dit topic te maken?
De topic starter constateerde dat de midex 8 misschien uit het programma van Steinberg wordt gehaald. Wat dan ook off topic is, is te gaan zeuren op Steinberg dat zij zon slecht product maken. Ik heb die threads die je hierboven aangeeft eens door gekeken, maar zie eigenlijk alleen maar een probleem met een kapotte midex (dat komt bij alle merken voor dat er wel eens iets stuk is), mensen die foute drivers installeren en het adapter probleem. Valt dus allemaal wel mee.

Ik snap echt niet dat je die midex 8 nog niet verkocht hebt, als je er zoveel problemen mee hebt??

Origineel geplaatst door dobbit
Ook ik ben op de commodore begonnen met midi met het programma Pro 24 van jawel....Steinberg. Dus toch ook daar was steinberg actief ;)

De topic starter constateerde dat de midex 8 misschien uit het programma van Steinberg wordt gehaald. Wat dan ook off topic is, is te gaan zeuren op Steinberg dat zij zon slecht product maken. Ik heb die threads die je hierboven aangeeft eens door gekeken, maar zie eigenlijk alleen maar een probleem met een kapotte midex (dat komt bij alle merken voor dat er wel eens iets stuk is), mensen die foute drivers installeren en het adapter probleem. Valt dus allemaal wel mee.

Ik snap echt niet dat je die midex 8 nog niet verkocht hebt, als je er zoveel problemen mee hebt??

Zeuren?
Constateren(gewoon een kut bedrijf,mag dat?),dat het bij jou goed loopt gelukkig dan maar zal ik dan maar zeggen.

Ok kapotte midex zeg je,en dan vraag je aan mij waarom ik hem niet verkoop?

Ben jij zo iemand die kapotte spullen verkoopt dan?

Origineel geplaatst door dobbit
Wat dan ook off topic is, is te gaan zeuren op Steinberg dat zij zon slecht product maken.

Wat off topic is, is zagen dat iets off topic is. :doei:

Je naam spreekt boekdelen????

Mister T

En zo te zien gebruik jij ook een mc303
Nou dan weet ik genoeg waar wij hier mee temaken hebben

Pleur hier maar een dikke slot op,
Dan is iedereen tevreden??

Origineel geplaatst door mpower

Mister T

wat een kut-opmerking...

Nu weet iedereen meteen ook wat voor iemand jij bent. :doei:

Mister T

Ehm,je begint in de eertse post van je,op mijn post te reageren,terwijl die overbodig was als je er over nadenkt,dan krijg je tegengas.
Maar goed nu moet het op slot van je.

En ja ik gebruik een mc 303:D
Een hele mooie en een midex kan ik die mooi 8 keer aansturen.

Mister T

Je hebt wel een beetje een grote mond , mpower. Dit forum is er om elkaar te helpen , niet om elkaar uit te maken voor toffe producer.

Mn midex 3 heb ik trouwens ook nooit problemen mee gehad.
Mn midex 8 dezelfde problemen als trash, gelukkig had ik mn midex voor de helft van de prijs, even daarna zijn de prijzen weer omhoog gegaan. Wat me nog steeds een raadsel is, er zijn zich vast wel mensen die zich deze periode kunnen herinneren? bijna een jaar geleden ongeveer? midex8 bij thomann en andere winkels voor de helft van de prijs :confused:
volgens mij had ik geen b-stock ofzo al lijkt het er nu wel sterk op }:|

Mijn midex8 "verdwijnt" zo nu en dan. De computer ziet geen midex8 meer en zegt dat er iets mis is met de hardware.
De enige manier tot nu toe om hem terug te krijgen is alles weer opnieuw installeren. Ik baal er stevig van. Het weerhoudt mij er in ieder geval van een tweede midex8 te kopen ondanks dat ik die ondertussen wel kan gerbuiken.

Back