• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop : Emagic Unitor 8 v2.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

4-Tek

Overjarig lid
Te koop, Unitor 8 versie 2. In prima staat alle kabels, drivers en handleiding zitten er nog bij. 400 euro.

Ik heb niet meer zoveel synths dus ik heb ook niet meer zo'n dikke midi interface nodig. :)

Dat Emagic stopt met windows software betekent niet dat alle unitor's vanaf 20 september niet meer werken hoor :)

Origineel geplaatst door bambamstudio
ik heb veel interesse , alleen heb ik de laaste tijd al te veel geld uitgegeven voor gear ;(

en mijn MIDI moet echt goed geregeld worden......zucht

Ik vind het niet erg om em ff vast te houden hoor.

Dat klopt als een bus, maar als je overstapt naar Cubase SX kan de Unitor nogal wat problemen geven, maar ga je gang mijn beste broeder! Ik ga ervan uit dat jij het allemaal wel weet!:geslaagd:

Origineel geplaatst door silentsilvers
Dat klopt als een bus, maar als je overstapt naar Cubase SX kan de Unitor nogal wat problemen geven, maar ga je gang mijn beste broeder! Ik ga ervan uit dat jij het allemaal wel weet!:geslaagd:

:confused: Ik weet niet waar je dit allemaal vandaan hebt. Ik heb het ding met Logic, Cubase VST en Cubase SX gebruikt en het werkt met alle drie prima.

Alleen dat AMT systeem wat in Logic voor wat strakkere timing zorgt wordt door Cubase niet ondersteunt. Maar zonder dat werk het ook nog net zo goed als iedere andere midi interface.

Als je mensen wilt waarschuwen voor mn spullen vind ik dat prima maar dan moet je niet met dit soort lulverhalen aankomen. :(

volgens mij werkt een amt even goed bij cubase als bij logic. ik dacht dat dat midex ding van steinberg wel eens problemen kon geven bij logic. maardat weet ik trouwens niet zeker.

logic heeft een optie als je een amt (unitor) hebt dan kan je die aan klikken. daardoor wordt de unitor/amt makelijk geintergreerd binnen logic. bij cubase moet je alleen wat meer instellen geloof ik. wat de unitor/amt zo goed kan (midi uitzenden/ontvangen en doorsturen dat heel strak over 8 kanalen) zit in de drivers en in het apparaat zelf. en niet echt in de cubase/logic

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back