Sherman qmf/octave cat/pro one op marktplaats

Ernst_Hill

Gepokt en gemazeld
check bij muziek instrumenten/moog.....qmf/cat/pro one en 101 for sale!!!!!!!!!!!!!!!!! wel een beetje duur

Ik kreeg net antwoord op m'n mail;

Sequential Circuits Pro One; verwachte opbrengst: 750-850 euro
Octave Cat; verwachte opbrengst: 800-1000 euro
Roland SH101; verwachte opbrengst: 500-600 euro
Sherman QMF; verwachte opbrengst: 2500-3000 euro

Van die QMF is het moeilijk te zeggen, maar de verwachte opbrengst van de Pro One is denk ik ook een beetje erg optimistisch ingeschat.

2500 euri's voor een qmf is nog wel te doen?! ;)

Origineel geplaatst door cuba7000
wat is een sci pro one waard eigenlijk ??

Ik denk een eurootje of 600....vind het wel mooie bakken hoor, trouwens :W

Ja die Octave is een beetje twijfelachtig, hoewel mij iets tussen de 600 en 700 euro wel redelijk lijkt (ik geloof dat die van Mono-Poly ooit voor iets in die richting is verkocht?). En die QMF... Die QMF was nieuw 2500 euro. Aangezien die niet echt voor het oprapen ligt zal dat ook wel ongeveer de 2e hands prijs moeten zijn.

Die octave is echt een van de vetste synths die ik ooit heb mogen hebben(heb hem nog steeds BTW)

Rauw en dik en vele malen lekkerder dan de populairdere bakkies van moog en roland etc.

700,- is een mooie prijs......maar ik zou de mijne daarvoor niet wegdoen.

Ik heb m'n Octave cat meegenomen naar de Synthforummeeting in Den Haag ik heb hier toen negatieve reacties gehoord over die cat dat ie niet vett!! klonk.

Maarja met een headphone is dat dan ook moeilijk te beoordelen.

Maar ik vindt hem zeker de moeite waard.

prijs en vergelijk

prijs en vergelijk

Origineel geplaatst door cuba7000
wat is een sci pro one waard eigenlijk ??

ok niet schrikken
ik heb mn pro one ooit gekocht voor 850.- gld
[samen met een model 101 en een 104 system 100 rolandvoor 1400 gld erbij
tegenwoordig mag jer meer dan 600 eu voor vragen hij is fatter ,door de cem chips ,dan bv multimoog of monopoly
ik heb hem niet nog steeds vor niets het i8s een mono prophet ,das eg waaaar!

volgende ,....die cat daaar heb ik dus eg spijt van
- die heb ik ooit aan music house verkocht voor 600 gld [k vondt laatst nog de bon ]
- ik moest en zou zonodig een moog !!!
geef niks martijn jullie moeten ook eten - is ook al 8 jaar geleden ofso
maaar die cat is wel een echte tijger grote knoppen /grote sounds meer dan een oddy cloon
en check maar wat ze tegenwoordig voor dat soort synths vragen ,....700 en meeeer ik vindt 70 ofso best veel
ik denk zels dat eeen pro one meer in zn mars heeft qa sounds breder pallet
wel minder zeldzaam ....
allebij toppers
en die quad koop dan een fatt modulair "iets "voor dat geld aleen maar geiligheid
:okdan:

Een Pro-One ging hier meestal voor een euro of 600 weg, afhankelijk van de versie (J-Wire of niet).
Maar afgelopen weekend zag ik bij Music House nog ééntje weggaan voor 850, en de koper leek zeer content... :bekdicht:

Ik heb twee jaar geleden mijn Pro-one bij Music House gehaald voor 700 Euro

Overigens heb ik bij de verkoper van de Sherman Quad een MKS80+MPG80 gekocht, voor een nette prijs (toen althans).
En dus tegelijk even likkebaardend de Quad mogen bewonderen. Wat een ding! En zeker toen nog in hele goede staat.

nette prijs

nette prijs

Origineel geplaatst door High deciBel
Overigens heb ik bij de verkoper van de Sherman Quad een MKS80+MPG80 gekocht, voor een nette prijs (toen althans).
En dus tegelijk even likkebaardend de Quad mogen bewonderen. Wat een ding! En zeker toen nog in hele goede staat. [/B]

nu we het toch over nette prijzen hebben ikzag hier ergens laatst een mks voor 850of900 ofso
vergis ik me of worden de ultra poly analoge synths ietsje cheaper ???
en wat mag zon mks eigenlijk opbrengen [ is t t waard [niet liever een prophet/synthex]
[ok je moet bnog steeds een mks programmer kopen ,....]

600 voor een Pro-One is een gunstige prijs
700 voor een Pro-One is een normale prijs
800 voor een Pro-One is een hoge prijs

Ik heb zelf niet al te lang geleden een pro-one gekocht en heb de markt lang in de gaten gehouden..de prijzen zijn ongeveer gemiddelden....maar....mijn woord en marktonderzoek zijn natuurlijk niet heilig :)
Je zal altijd zien dat er vlak na deze post 3 Pro-One's worden aangeboden voor 500 of 900 euro..

Naar een Octave Cat ben ik trouwens heel erg benieuwd. Neemt iemand zo'n ding mee naar de volgende synthmeeting in Rotterdam? Dat zou gaaf zijn.

Back