• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha EX5 kale versie............

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
multi-synthese.........

multi-synthese.........

Had ik al gezegd dat ie div synthe's aan boord heeft..........

o.a FDSP(FM/RM)/VL1/AWM2/AN/Sample.....
Niet slecht toch?

Dus voor de synthlovers...............check it out!!

even opletten de goedkoopste EX5 hier op het forum!!!

even opletten de goedkoopste EX5 hier op het forum!!!

Volgens mij is dit de goedkoopste EX5 hier op het forum!!

Is in nw.st!!

8)

Wat!!....

Wat!!....

Wat nu !!!!!?????????

Hey!, dit is beslist geen slechte deal...............omdat jullie alleen kijken-kijken niet kopen .........dan 675 euro zonder die U-110 ....

Dan moeten jullie het zelf maar weten.
8o)

Ik geef ook cursussen ,waar voor je geld,en hoe spot ik koopjes....................:kont:

of ruilen EX5<-> KorgN5(ex)

of ruilen EX5<-> KorgN5(ex)

Ik wil hem ook ruilen tegen een Korg N5(ex) ,met uiteraard geld toe van jouw kant...

schop......................

schop......................

Schop............................... ...................................................:Z :z

schop

schop

Er is al een geintereseerde maar nog nix concreets........

ps MindBleep kan hiervoor ook gemaild worden ,ik ben een vriend van hem ............
Omdat ikzelf geen internet heb ,beheert hij me advertentie.

Dus MindBleep mailen kan ook.!!

mvgr Alco

SCHOP....................................

SCHOP....................................

Da's KICKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.......................................................:walker:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back