Wat is je top 3 discotheken/clubs?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DJ41

Lid sinds 1834
Wat zijn jullie favoriete clubs/discotheken??

1. Club X - Belgie.... zucht... is helaas R.I.P.

2. Kozmoz - Belgie ... is nu een Vuilnis-stortplaats geworden.

3. Cherry Moon Belgie.... bestaat nog wel, maar is nu niet meer mijn style muziek.

Voor grote feesten :

EnergieHal Rotterdam
Jaarbeurs Utrecht
Mysteryworld Zaandam

zoals je ziet blijft er voor mij aardig weinig over... snik snik =( =( =( :stupid :stupid :stupid :kont:

Re: Wat is je top 3 discotheken/clubs?

Origineel geplaatst door DJ41
Wat zijn jullie favoriete clubs/discotheken??

1. Club X - Belgie.... zucht... is helaas R.I.P.

2. Kozmoz - Belgie ... is nu een Vuilnis-stortplaats geworden.

3. Cherry Moon Belgie.... bestaat nog wel, maar is nu niet meer mijn style muziek.

Ja idd Club X was vroeger wel de place to be voor alle gabbers... maar is nu idd R.I.P.

Kozmoz heeft maar een beperkte tijd bestaan... was ff een topper maar dat heeft niet lang geduurd...

En dan ja CherryMoon, de meest gerespecteerde club van België tot op vandaag... leuk volk, lekkere muziek, top dj's kortom een club om u te zeggen. Was er vorige maand geweest ze draaiden er niets anders dan harde Techno/Electro... niet slecht.

Maar mijn favoriete club blijft toch Illusion in Lier, België. De muziek die ze daar draaien heeft altijd iets apart en staat daar ook gekend voor. Ook een voor een goede dj's die weten hoe ze sfeer moeten maken. Die dj's zijn ook bijna allemaal producers o.a. Regi Pinxten van Milk Inc... je mag denken van die jongen wat je wil maar hij kan toch steeds setjes draaien waar ik van kwijl. voor meer info www.illusion.be
een aanrader!

Re: Wat is je top 3 discotheken/clubs?

Voor grote feesten :

EnergieHal Rotterdam
Jaarbeurs Utrecht
Mysteryworld Zaandam

zoals je ziet blijft er voor mij aardig weinig over... snik snik =( =( =( :stupid :stupid :stupid :kont:

mysteryworld zaandam?..hahahaha...
hemkade 48/the fun/north sea veneu/q-base toen het gekocht was door id&t...oh wat zijn ze daar de fout mee ingegaan....:)

mijn algemene uitgaanstop3:

Westergasfabriek....(nog ff wachten tot 2003)
Hemkade 48 (toen de muren nog uit boxen bestonden en er nog zand op de grond lag)
en kulturbrauerei in berlijn.....
met als goede 4de de bootfeesten van dlight achter CS amsterdam

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door Boost303
Ik hou niet van clubs en discotheken, ik ga zelf meer voor de industrele terreinen, rokerige keldertjes, de duinen of andere natuurgelegenheden

Me 2.
De energiehal is trouwens ook al enkele jaren niet meer....

ik ga regelmatig naar de Chemistry (Escape a'dam)....af en toe Melkweg...en Paradiso...

Maar om nou een top 3 clubs te maken...niet echt van toepassing voor mij....elk feest is weer anders...en ook de sfeer verschilt (te) vaak

<note>
In die amsterdamse bruine cafétjes draaien ze trouwens ook goeie muziek...(denk aan Hazes en Dries Roelvink ;))

Tresor - Berlijn
E-Werk - Berlijn
Suicide club - Berlijn / WMF - Berlijn

Maar behalve deTresor, wat nu een soort toeristen trekpleister is geworden, bestaan ze geen van allen meer...

1> Sporthallen Zuid
2> Carmen, Someren (RIP, verdachte brand)
3> Vechtsebanen (binnenkort weer!)

Origineel geplaatst door bikkel
1> Sporthallen Zuid
2> Carmen, Someren (RIP, verdachte brand)
3> Vechtsebanen (binnenkort weer!)

Ik had niet verwacht nog ooit iets over de Carmen te horen. Ik kon oorspronkelijk uit Asten en de Carmen was het in mijn ogen toch net niet. Maar goed. Ik gebruik ook geen drugs.. ;)

1. travium nijmegen (oei wat stond t geluid daar snoeihard)
2. jaarbeurshallen (mysteryland)
3. energyhal power !!!!!! (ook al ligt ie allang plat) maar dit was de ouwe te gekke tijd !

travium ben ik ook de eerste 3 keer geweest en het werd steeds minder, maar de eerste keer idd... kaboooom in het midden van de nacht.. ik dacht dat alles eruit vloog.. wat een decibellen geweld, heerlijk :)

jajajajajajajaja

jajajajajajajaja

the fuse in belgie
boccasio in belgie
wester gas fabriek (awakenings)

voor de rest kom ik bijn alleen maar op grote feesten.

en op ilegale feesten in oude steen fabrieken en kraak panden.

gr robert

nou ga ik de laatste tijd vrij weining uit, maar goed in willekeurige volgorde:

1. Mazzo (Amsterdam) Lekker klein en gezellig
2. Waterfront (Rotterdam) minder gezellig dan Mazzo door af en toe wel érg rotterdams publiek, maar goede gevarieerde programmering
3. Westergasfabriek (Amsterdam) Eerliojk gezegd ben ik er maar één keer geweest maar dat was dan ook wel geweldig :)

Illegale teknofeestjes zijn ook leuk, behalve als er politie komt (wat de laatste tijd wel erg vaak het geval is) of als je geen auto hebt en je zit ergens in de middle of nowhere.

Als ex-die hard clubber hierbij mijn top 3:

1. Cubic (voorheen Marcanti Plaza) te Amsterdam: mijn stam-club (ik kwam er zo'n 6 jaar). Een hele mooie lokatie met op zaterdagavond de trendy, toonaangevende Kremlin clubavond. Helaas sinds kort failliet :( De geruchten gaan dat ID&T het pand wil overnemen.

2. Lexion (voorheen After Hour Power The Club) te Westzaan: schitterende after-club in uitgaanscentrum Labyrinth. Hier heb ik iets mee. Op de ramp-dag 11 september helaas volledig afgebrand, maar gelukkig weer in de wederopbouw. 1 December gaat de grote zaal weer open.

3. Q-base ( Hemkade 48 ) te Zaandam: grote club die, na het failliet gaan van Cubic, op de 2e zaterdag van de maand (trance) veel ex-Kremlin gangers trekt. De overige zaterdagavonden vermijd ik liever (voornl. hardstyle). De club is na de sluiting in handen gekomen van Q-dance (ID&T).

Een groot nadeel vind ik de torenhoge drank-prijzen in de clubs. Na de komst van de Euro zijn deze alleen nog maar verder gestegen. Dit heeft er o.a. toe geleid dat het uitgaanspubliek massaal wegbleef; een trend die veel clubs de kop heeft gekost of gaat kosten.

1: Pacha, Ibiza
2: Tresor, Berlijn
3: Gashouder, Amsterdam

Qua prijzen ben ik het met je eens Ralph, voor een beetje feest op een zaterdag betaal je € 35,-. Dat is dus 80 Piek !!!
En dan sta je binnen.............

groeten

basicsys

Laatst gewijzigd:
1: La^DS, Den Haag (al jaren RIP helaas)
2: Westergasfabriek!!!
3: ASTA, Den Haag (ook al jaren RIP, tering Deetman!)

Maar als vervanging voor deze tenten: Nighttown, een festivalletje hier en daar en soms de Now&Wow.

Mzls, F.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back