FL Sytrus 1.5 voor $50

etaoin

Brodgar Tech
Misschien dat de meeste FL gebruikers het al gezien hadden, maar door het succes van de 'group buy' van Fruity's Sytrus VSTi is hij tot eind maart voor iedereen $50 i.p.v. $179. Mocht je 'm nog willen dan zou ik 'm nu kopen...
Als FL Studio bezitter kreeg ik 'm zelfs voor $48 op de checkout.

Er loopt nu weer een group-buy, voor V2, maar met een hoger minimum ($59).

V2 is overigens gratis voor de bezitters van < V2, maar voorlopig alleen nog als VSTi/DXi. De
FL-versie komt straks met FL6 mee.

http://www.sytrus.com/

Attachments

• sytrus.jpg
    sytrus.jpg
    33 KB · Bekeken: 101
10 dollar verschil is natuurlijk niks he? (4 biertjes)
Ik zou ff wachten tot meer dan 200 lui zich in
hebben geschreven.

Origineel geplaatst door koekebakker
10 dollar verschil is natuurlijk niks he? (4 biertjes)
Ik zou ff wachten tot meer dan 200 lui zich in
hebben geschreven.

Kan iemand vertellen of dit ding qua klank en mogelijkheden een beetje te vergelijken is met FM7? Of waar moet ik m plaatsen? :) Demo's klinken best bet overigens

Het is, denk ik, niet de vraag hoe Sytrus2 klinkt, maar hoe eenvoudig
het zal zijn om je doel te bereiken vergeleken met FM7 .
FM7 vond ik zelf lekker overzichtelijk voor een FM plukje.

Mja ik vind het toch boeiender hoe deze vsti klinkt en hoe stabiel hij is.

FM7 is een goeie repro van de DX7 met wat extra's. Mooie GUI en erg stabiel.

Deze plugin ken ik verder niet maar de GUI is wat mij betreft al errug lelijk te noemen. Over de bediening kan ik weinig zeggen. FM7 is niet makkelijk en ik geloof niet dat deze erg veel makkelijker is. De matrix ziet er wel redelijk overzichtelijk uit.

De sound is wel ok. Heb even de mp3 demo's erbij gepakt. Het zijn wel voornamelijk van die cliche demo's waar je moeilijk doorheen prikt.

Blijkbaar is de groupbuy uitgebreid en kun je nu van 2 t/m 10 November Sytrus kopen voor 59 Dollar.
Quote:

As it was so succesfull (over 400 have joined) we will make Sytrus available for everyone from November 2nd to November 10th for $59.

Grappig om eens over na te denken. FM is toch wel heel leuk!

Is deze softsynth ook standalone te gebruiken of alleen als plugin? (zou jammer zijn)

Mja ik vind het toch boeiender hoe deze vsti klinkt en hoe stabiel hij is

Ik ook, vandaar de knipoog hierboven. Het is gewoon een FM/RM synth en geen FM7-kloon (een kloon van een kloon?). Sytrus kan DX7 SysEx lezen, maar dat werkt niet 100%. Maar ik krijg ook niet het idee dat dat ooit echt de bedoeling geweest is.

Is deze softsynth ook standalone te gebruiken of alleen als plugin? (zou jammer zijn)

Alleen als plugin. Maar ach, met de minihost er omheen...

Origineel geplaatst door etaoin
Alleen als plugin. Maar ach, met de minihost er omheen...

Minihost?

Ik zoek nog een stabiele vsti host maar heb telkens problemen met synced plugins zoals Microtonic (plugins met eigen sequencer).

Voor 59 Dollar is het idd een leuke synth. Voor het volledige bedrag zou ik deze nooit kopen.

Heb even de demo geprobeerd maar die is errug irritant. De random noise komt net even iets te vaak om lekker te spelen of sequencen.

Ik begrijp dat je je product wilt beschermen maar op deze manier kun je niet eens normaal het product uitproberen.

Klinkt mij wat te weinig FM en teveel VA. Maar goed da's mijn mening.

alle plugins kan je gratis downloaden!

alle plugins kan je gratis downloaden!

je kan alle plugins downloaden via torrent site´s en limewire dus waarom zou ej het gaan kopen:maffia:

Re: alle plugins kan je gratis downloaden!

Re: alle plugins kan je gratis downloaden!

Origineel geplaatst door drbone
je kan alle plugins downloaden via torrent site´s en limewire dus waarom zou ej het gaan kopen:maffia:

:kont:

Back