Vette Track

Muppel16153

Ingeburgerd

Attachments

• flowimoor.jpg
    flowimoor.jpg
    49,8 KB · Bekeken: 61
Niet mijn genre,maar zeker niet onaardig.

Hey,
Klinkt zeker lekker. Ik vind alleen het lage gedeelte van de mix een beetje los staan van de rest. Volgens mij staat het gewoon iets te hard in de mix, (of het midden staat te zacht in de mix)
Voor de rest vind ik hem echt erg goed klinken, Beetje kruder&dorfmeister. Die rhodes die er op 1.39 inkomt vind ik iets te strak ingespeeld(klikt?) Die zou ik opnieuw inspelen of iets dergelijks. Voor de rest Good job! :okdan:

Ik vind het zeker wel lekker klinken. Ik had alleen nog 1 misschien heel domme vraag, maar aangezien ik nieuw ben in de wereld van synths vroeg ik me af of je me het volgende kon vertellen. Na ongeveer 1 minuut verandert de stem en wordt het opeens heel bassig en dan klinkt het opeens weer helder. Zou je me kunnen vertellen wat het was dat je daar precies deed? Sorry, ik weet het, ik ben een nOOb :D

Tja, je noemt het zelf al een vette track, dus wie ben ik om daar iets tegenin te brengen. Vind hem iets te stoffig klinken. Ranos bedoelt "het gebruik van een filter waardoor sommige frequenties wel doorgelaten worden en anderen niet, zelf in te stellen" Vind dat je het filter-effect iets te vaak toepast. Klinkt het helder, laat het dan ook helder. Vind hem nog niet vet genoeg, maar je bent op de goede weg.

Greetz Erik

heel erg bedankt voor het feedback!!!!!! ..
blijkbaar zijn er wel sommige die de nummer leuk vinden :) als dus iemand een idee heeft hoe ik met dergelijks nog meer mensen gelukkig kan maken... alleen maar zeggen...

sign me...

meer?

meer?

denkt iemand behalve me, dat mensen voor zoiets geld willen betalen? ...

kleine vraag die mij kwam....

Re: meer?

Re: meer?

Origineel geplaatst door Muppel16153
denkt iemand behalve me, dat mensen voor zoiets geld willen betalen? ...

kleine vraag die mij kwam....

Zo zo, een paar positieve reacties en jij ziet al de euro's al binnen stromen :D
Al gedacht welke spulletjes je allemaal gaat kopen van je verdiende geld? ;)

maargoed, je track klinkt best lekker!
Ik vind sommige stukken nog een beetje houterig lopen, het mag hier en
daar nog wat geleidelijker overlopen....

Dussuh... nog even een beetje bijslijpen hier en daar, nog 10 van
dit soort tracks maken en dan es kijken of je heb op een lounge-label kwijt kan!

you've got to think in dollars to make dollars!!..

:)

maar serieus, dat was precies de soort advies die ik wou hebben... bedankt!!

even kijken hoe ik heel snel heel goede muziek kan produceren.... sellout!! :)

Origineel geplaatst door Muppel16153
even kijken hoe ik heel snel heel goede muziek kan produceren.... sellout!! :)
volgens mijn bescheiden mening kan je toch maar beter je tijd nemen om iets te maken waar je achteraf nog trots op kunt zijn...
je mag aan de dollars denken, maar laat de muziek primeren! :)

Als iemand zelf zegt dat het vet is, ben ik meestal erg sceptisch.

Dit is duidelijk je proefstuk niet. Bass en mix zijn ok.

Maar toch wat kritiek (voor wat het waard is):

De solo rhodes klinkt te plastiek, goedkoop (duidelijk fake). De main rhodes vibreert te veel en te snel en gaat nogal snel vervelen. Misschien niet het genre die super gestructureerd moet zijn, maar ik mis precies "iets" in de structuur.

Live zou ik het zeker graag eens zien. :)

En als je meteen aan geld denkt, ben je heel slecht bezig.

Back