roland AX-7 lenen voor vrijdag

apollo

I love syntesaizer
Ik ben in het kader van mijn demopoll verschijning gevraagd om een kort live optredentje te verzorgen. Omdat mijn band momenteel niet beschikbaar is, moet ik het dus alleen doen.

Om daar toch niet al te dwaas te staan, had ik gedacht om een roland AX-7 te gebruiken. Helaas is dat nogal kostelijk om te kopen voor die ene keer.

Mocht iemand in mijn buurt zo een midi controller kunnen uitlenen aan mij vrijdagavond (11 maart) zou ik die persoon voor eeuwige dankbaar zijn. Eventueel tegen vergoeding.

En mocht iemand nog een ruimtehelm liggen hebben, nog steeds welkom. :D

Alles op het laatste nippertje zelf kunnen vinden.

apollo1.jpg

apollo2.jpg

apollo3.jpg

Het was echt super de max. Het publiek was aardig mee. Weinig stress (onder meer door het feit dat niemand kon zien wie ik was :D), goed geluid, ... Dancin werd met enthousiasme ingezet (blijkbaar veel stemmers in het publiek) en m'n nieuw nummer werd achteraf met complimenten overladen. 8)

Laatst gewijzigd:
Hay

toffe fotos apolo, veel succes met da optredentja
en als ge een pompoenekes hebt kun je die uithollen en je hooft erin doen:D
is net een echte helmet

ale ,groeten uit den holande

Origineel geplaatst door apollo
Wat bedoel je eigenlijk precies?

ach....sorry......dat was een uitdrukking

vrije vertaling:

Het publiek pikte dit ?

Ja tuurlijk, waarom zouden ze niet?

Niet om je af te zeiken hoor (en je muziek al helemaal niet), maar ik ben bang dat als ik ergens op een podium zou gaan staan met een integraal-emmer op m'n knar en zo'n Europe-omhang-plankje om m'n nek, ik meer tomaten en eieren zou oogsten als applaus....

maar dat kan aan mij liggen natuurlijk

Origineel geplaatst door gemmetje
Niet om je af te zeiken hoor (en je muziek al helemaal niet), maar ik ben bang dat als ik ergens op een podium zou gaan staan met een integraal-emmer op m'n knar en zo'n Europe-omhang-plankje om m'n nek, ik meer tomaten en eieren zou oogsten als applaus....

maar dat kan aan mij liggen natuurlijk

Tsja....als je ideale schoonzoon bent, moet je natuurlijk een beetje op je stunts letten...8o)

Je moet de show ook in de context van de muziek zien. Ik werk met intermezzo's van bliepjes en de muziek leent zich nu eenmaal ook tot dit soort "visualisatie".

De reacties tijdens en na het optreden waren ook allemaal positief ... Ik stond geprogrammeerd als "electronische act", dus het publiek wist wel ongeveer wat er zou komen.

Laatst gewijzigd:
Je moet de show ook in de context van de muziek zien. Ik werk met intermezzo's van bliepjes en de muziek enzo en de muziek leent zich nu eenmaal ook tot dit soort "visualisatie".

mp3-linkje ? (je maakt me nu nl errug nieuwsgierig)

mocht ik trouwens idd goed geraden hebben wie je in een vorig SF-leven was, heb ik je muziek wel eens gehoord en vond die zwaar okee, maar dan nog mis ik het verband met zo'n show

om even constructief te zijn..

Als ik die witte kale helm had gebruikt, had ik gezorgd dat ik helemaal in het strak wit gekleed was met een soort speciale bijpassende boots ofzo. Dat had beter geweest, denk je niet?

just my 0,5 cent..:eureka:

Origineel geplaatst door Prophet
Als ik die witte kale helm had gebruikt, had ik gezorgd dat ik helemaal in het strak wit gekleed was met een soort speciale bijpassende boots ofzo. Dat had beter geweest, denk je niet?

Ik had erg weinig tijd om voor te bereiden, dus ik heb daar niet meer naar gezocht. Ik denk dat het er ook wel wat over geweest zou zijn ... :D

Back