G
Guest
Guest
Als je veel dance en vintage presets zoekt, die niet al te goed hoeven te zijn (bv omdat je ze door een oude effectenbak haalt of zo), plenty drumsounds, bassen en synths, en je wilt meteen een 1e klas masterkeyboard met een aantal controllers, zeer uitgebreide arpeggiators en een stepsequencer die ook nog 's vol zit met allerlei goed te combineren presets patterns, en iets dat neit iedereen al heeft, koop dan die Raven met Maxx uitbreiding op de www.keyboards.de veiling - 350 euro en je hebt hem sofort!
Ik heb 'm een paar keer gehad (een verademing als je niet kan spelen!) en ik zou hem haast weer kopen. Werkt heel makkelijk in een midi setup; (delen van) patterns naar cubase, synchroon starten, patterns combineren, echt een leuk ding, vooral als je nog niet te veel spullen hebt.
Ik heb 'm een paar keer gehad (een verademing als je niet kan spelen!) en ik zou hem haast weer kopen. Werkt heel makkelijk in een midi setup; (delen van) patterns naar cubase, synchroon starten, patterns combineren, echt een leuk ding, vooral als je nog niet te veel spullen hebt.