Gezocht: Korg Triton LE

Status
Please reply by conversation.

Krijger

Nieuwkomer
Hallo,

ik zoek een tweedehands Korg Triton Le, onbeschadigd... Kan tot €600 geven... Ben een arme student... Help mij uit de nood!!!!

Een arme student heeft geen € 600,-- op zijn rekening staan om een Triton LE van te kopen, als je echt zo arm bent als je beweert, zou ik het geld lekker in me zak steken en heb je voor de komende 5 maanden te eten....:engel:

Maar kijk eens op marktplaats, daar staat er één voor € 750,-- te koop (misschien een beetje slim bieden en een beetje bij lenen bij je studentenvrienden:D :D :D )
Bij Dirk Witte www.dirkwitte.nl is ie al te koop voor € 895,-- en dan is ie helemaal nieuw!!!

Succes!

Groetjes van Rudo

Ok, zo arm ben ik idd niet, maar daar bedoel ik enkel en alleen mee dak geen nieuwe kan veroorloven... =(

En die op marktplaats van 750 is al de deur uit... Te laat dus... ;{

Dirk Witte wil ook nog wel eens zakken met de prijs, misschien heb je nog iets in te ruilen wat zij wel willen verkopen en wat jij absoluut niet meer nodig hebt....

Verder weet ik het ook niet voor je, die dingen zijn best populair en kosten 2e hands ook best nog wel wat, dus misschien ff doorsparen voor een splinternieuwe en blijven zoeken op www.advertentiezoeker.nl

Succes!!

Groetjes van Rudo

Status
Please reply by conversation.
Back