Autumn Forever(glitchy ambient)

funkdecoder

music is math
Na een tijdje drukte ben ik weer met het maken van tracks begonnen. Voordat ik het wist kam er geen techno of IDM uit, maar glitchy ambient. Oftewel deze track bevindt zich ergens tussen de sombere, minimale electronica en ambient van AFX, Brian Eno, Biosphere en Fennesz. Voor de echte doorzetters dus ;). Wat vinden jullie hier van?

http://www.electrobel.be/my.php?my=muzik

ik kan hem helaas niet luisteren!

This page is considered as secured, you must be a member to access it.

Ok, bedankt. Ik zal zien wat ik moet veranderen.

Niemand commentaar? Op Acidplanet kreeg ik al een 10/10 score :D.

ik ben benieuwd...... ambient is wel niet echt mn favoriete muziek stijl dus je zal niet veel aan mn commentaar hebben maar toch......

begint wel okee....lekker vage geluidjes alleen zit er n geluidje in dat lijkt of ie klipt.... vrij irritant vind ik en toen....................... na ongeveer 30 seconden was er geen geluid meer.......... das nou jammer :confused:

Na 30 sec geen geluid? Ik stream hem hier prima. En dat geklik, dat is juist een belangrijk element in glitch muziek :D. Hoor maar eens Tim Hecker, Fennesz of Pan Sonic, dan denk je ook dat je stereo kapot is door alle ruis, getik, geklik en lawaai.

Ik heb hem geluisterd, ik vind hem wel aardig. Maar voor mij is ie veel te dramatisch. Ik mis het lekker duistere ambient sfeertje.

Ja, luistert best lekker weg dit! 't klinkt trouwens een stuk liever dan je omschrijving doet vermoeden.... ;)

Commentaar: Ik vind de sound van de piano een beetje dun........ verder ontbreekt er nog
iets pakkends in het nummer denk ik. Het kabbelt voort, maar mist toch nog wel een extra
lead/fx-geluid o.i.d. Je moet nog net iets meer detail toevoegen denk ik......

Dank voor jullie commentaar. Ik zal in het weekend een meer gelaagdere, complexere versie uitwerken!

de hoofdsyntmelodie word te voorspelbaar denk ik. laat of 1 toonhoogte een tijd aanhouden of maak een complexer melodie. denk ik...:)
de pinao vind ik echt helemaal niks. heel cheesy. idd te dun.
verder vind ik juist dat "dramatische" wel mooi. ik zou proberen die emotie nog wat uit te diepen. fennesz raakt me op dat gebied toch harder. verder staat de glitch architectuur me erg aan.

Back