new songkje van gracerooms

Gracerooms

www.gracerooms.nl
he hallo synthesizsisten hier een nieuwe gracerooms track hope you like
used gear;juno-60
korg prophecy
vocals
homemadesamples and aloh of fun and weed
groeten gracerooms luisteren via http://p0ngmaster.shinebox.ath.cx/gracerooms-the_fentum_mennuns.mp3
:peukie: :frons: :peukie: :peukie: :peukie: :peukie: :peukie: :peukie: :mexico: :mexico: :mexico: :mexico: :mexico: :mexico: :mexico: :mexico: :mexico: :mexico: :dubbel: :dubbel: :dubbel: :dubbel: :dubbel: :dubbel: :dubbel: :L :L :L :L :L :L :L
heb je al vaker een graceroomstrackje gehoord en you liked it er zijn 3 full length cd,s te koop voor 5 eurie per stuk interested;gracerooms@home.nl

Attachments

• grezens.jpg
    grezens.jpg
    45,5 KB · Bekeken: 83
Laatst gewijzigd:
Een heel erg meeslepend ritme, ik zie er zo een achtervolging in van een luipaard op een horde hindes en om 4:42 slaat ie met success toe...
Knappe geluiden, heel knap zelfs. Je zal er wel bewust geen enkele melodie in gestoken hebben (iets wat ik altijd als ondenkbaar aanvoel) maar dat is geen probleem. Het gaat... al zal een portie van dat spul dat je aanhaalde wellicht helpen.
Fijn!

Mooie track,

Ik vind wel dat je drums iets te magertjes klinken, er zit zowiezo weinig laag in de mix.
Je geluiden klinken best gaaf, maar ik vind deze track niet zo gaaf als 2 eerdere tracks die je gepost hebt. Daarvoor vind ik er te weinig progressie in zitten, het past er wel weer goed tussen.. :)

Back