• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop : Spectral Audio ProTone

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matt second

acid management
Staff member
Spectral Audio ProTone

mooie analoge synth 2 units hoog 19" met midi !

200 euro

Hey, matt... ;)

Doe je je ontzettend mooie 2 VCO synth weg? Waarom toch? Hou je er niet meer van om die twee VCOs lekker door de ringmodulator duwen en lekker via midi de Slide triggeren. En niet te vergeten via midi zijn accent te pesten. De protone is wat dat betreft leuker dan de Neptune. Plus de LFO op de panning! Een mono synth met stereo outputs! Jammer man. Alhoewel, jij hebt geen Neptune. Een protone in combinatie met een Neptune is het helemaal geweldig...

Het is dat ik hem al heb, maar als ik alleen een Neptune gehad zou hebben dan wist ik het wel. Veel succes met verkopen!

(p.s. Ik verkoop al mijn spectrals niet meer. Ik ben blij dat niemand ze over gekocht heeft, want dan had ik spijt gehad. )

ja met pijn en tranen moet ik helaas ruimte maken
tot nu toe is hij wel op elke plaat die ik uitgbracht heb gebruikt ... sjonge nu ik er aan denk
misschien moet ik wegens mijn leed de prijs hoger leggen ?

Als je em over een maandje nog steeds hebt wil ik em wel hebben :) Maar ik heb nu ff geen geld.

Met de MFB liep het ook lekker, dus ik dacht laat ik het hier ook eens proberen.... :)

Maar ff serieus. Het is echt een leuke synth....

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Met de MFB liep het ook lekker, dus ik dacht laat ik het hier ook eens proberen.... :)

Maar ff serieus. Het is echt een leuke synth....

Stond niet laatst heel jouw spectral audio setje te koop?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
(p.s. Ik verkoop al mijn spectrals niet meer. Ik ben blij dat niemand ze over gekocht heeft, want dan had ik spijt gehad. )

:)

Origineel geplaatst door Transistor
hehe, JohnnyBusca heeft non-chalant en 'casual' voor matt second het verkoop-praatje gehouden!

Vraag me af van wie van zijn vrienden hij zulke handige verkoopstreken heeft geleerd.....

oei ik zal witbier in huis halen :)

De protone heeft helaas maar 1 Envelope.. da's wel jammer..

Maar... wél PulseWidth Modulation.. en (zoals Johnny al opmerkte.. Panning die via een LFO aangestuurd kan worden).

ehm craz dat helpt niet hoor :)

hijstrouwensverkocht

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back