Koffer om apparaat(808) in te stoppen (53*33*12)

Status
Please reply by conversation.

sander

_
Ik zoek dus een koffer om mijn 808 in te stoppen. Het moet ruim 53*33*12 zijn, want er moet nog beschermmatriaal om de 808.

M'n markrplaats advertentie:

Er moet een Roland TR-808 inpassen. De maat is ongeveer 51x31x11 (lxbxh).
Maar er moet wel bescherming in de koffer zitten of anders ruimte zijn voor beschermend. materiaal.

Liefst een beetje in de buurt van Alphen a/d Rijn . (ruim half uur rijden is geen probleem).

Ik zoek geen mega dure koffer.

Sander,

ik ben ook lang op zoek geweest naar een geschikte koffer,
uiteundelijk kwam ik uit bij een fotowinkel en daar heb ik zo'n grote aluminium koffer gekocht.
redelijk duur, was ongeveer honderd euro maar dan heb je ookeen echt goede koffer.

misschien is dat een optie ?

Origineel geplaatst door Chinetti
Ik gebruik voor mijn Nord Rack zelfs een aluminium gereedschaps koffer van de bouwmarkt. Die was 20 euro ofzo en houd het nu al weer een paar jaar vol.

Inderdaad ja! Dat wilde ik net posten, vaak staan er bij de GAMMA e.d. van die kisten. Koop wat schuim, snij het op maat en voila.

R

Misschien is dit wat, DAP cases, niet geweldig goede kwaliteit, wel netjes en goed bruikbaar en niet te duur. Heb er zelf ook een en bevalt eigenlijk prima.
Klik hier

Nou jongens, ik heb nu koffers voor 5 euro. Gewoon bij de kringloop. Echt een tip voor iedereen. Het zijn van die harde koffers en daar leg ik dus van dat beschermmatriaal in en klaar :)

En die gamma dingen zijn vaak 1 formaat welke net te klein zijn.

Ik ben dus voorzien :)

Heeft iemand ervaring met dit type SKB koffers? Ik wil er een 808 in stoppen, maar ben niet zeker of het mooi past.

Dank voor de tip! Die Pelican koffers zijn niet een zo duur en je krijgt er een gratis rifle bij!

Status
Please reply by conversation.
Back