• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Synthesizer Workstation te koop (Gem Equinox)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rudo

Stamgast
Ik heb hier nog een Gem Equinox synthesizer Workstation staan die de deur uit mag vanaf € 300,--
- 61 toetsen met velocity en poly aftertouch
- Sequencer 16 tracks maximaal 250.000 events
- Effectsectie 3 sporen (per sequencer track aangeven hoeveel effect te horen is op die track)
- 8Mb sample rom
- sample translator tot 2mb geheugen (back-up batterij is leeg)
- Groovebox
- arpeggiator
- over de duizend klanken en maximaal 256 user presets
- 64 performances
- de mogelijheid om met eigen performances mee te spelen met de sequencer
- Nederlandse Handleiding
- Floppydrive

In het jaar 1999 (geloof ik) scoorde de Gem Equinox een 88% in de review van Future Music (nederlandse uitvoering)

Een goede workstation die alles kan behalve zelf samplen!

Attachments

• 4 december 2004 (1).jpg
    4 december 2004 (1).jpg
    91,1 KB · Bekeken: 108
Re: Synthesizer Workstation te koop (Gem Equinox)

Origineel geplaatst door Rudo
Ik heb hier nog een Gem Equinox synthesizer Workstation staan die de deur uit mag vanaf € 300,--
-

Maar ik vang er liever nog wat meer voor natuurlijk!

In 2001 heb ik de Equinox gekocht voor 2000,-- gulden en hij is nu 3,5 jaar oud!

Attachments

• 4 december 2004.jpg
    4 december 2004.jpg
    82,9 KB · Bekeken: 94
Zijn er nou helemaal geen geïnteresseerden...??? Absoluut een mooi instrument voor relatief weinig geld.....

Als € 300,-- dan te veel is, wat heeft men er dan wel voor over?

Wie maakt me los?

Groetjes van Rudo

ik kreeg een e-mail dat ie wel ongeveer € 400,-- waard is, en ik heb reeds een bod van € 350,--
Mijn tegenbod is dus € 400,-- en ik wacht op een belletje of een mailtje om verder te onderhandelen.

in ieder geval:

Gereserveerd!!

Groetjes van Rudo

Ik hoor niets meer van de bieder.....
Dus ik trek de reservatie maar weer even in....

Is dus nog steeds te koop!

Komop mensen! voor de liefhebber! De Gem Equinox, echt een alles kunner!

Groetjes van Rudo

Nog maar een fotootje voor wie er geen genoeg van kan krijgen:D

Nog steeds te koop! (hoop echter wel snel een bod te krijgen)

Groetjes van Rudo

Attachments

• a_equinox61.jpeg
    a_equinox61.jpeg
    24,6 KB · Bekeken: 94
Ik werd er net op gewezen dat het rom gedeelt geen 8MB aan samples bevat, maar 16MB.... daarom klinkt ie natuurlijk ook zo goed. Verder zijn er 1024 preset geluiden en is er de mogelijkheid om 1024 eigen geluiden te maken (de bestaande samples vervormen tot je eigen wensen)

Diegene die een bod had gedaan van € 350,-- heeft het af laten weten omdat ie met iemand zijn gear heeft kunnen ruilen tegen een Equinox....

Krijg steeds meer mailtjes en hoop toch spoedig een deal te kunnen sluiten.... dus wees er snel bij!

Rudo

Gereserveerd

Hij moet misschien wel zijn vrouw nog slaan:D (ik doe toch geen aangifte als hij de equinox maar afneemt ;) )

En hij komt Zondag (we moeten nog even afspreken) even luisteren.....

Als hij tevreden is en hij € 350,-- meneemt, hebben we wellicht een koop gesloten dit weekeinde.

Mocht je ook geinteresseerd zijn, dan even mailen en kom ik er na het weekeinde op terug, of zelf na het weekeinde kijken of de advertentei op slot staat!!!

Groetjes van Rudo

:slotje: De topic kan op slot want de equinox is :verkoght:

Voor € 350,-- mocht iemand dat interesseren....

Groetjes van Rudo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back