[prog?] Dos eight fünf sei

Oh ja, Pink Floyd ook natuurlijk.

Tool moet ik weer eens naar gaan luisteren. Een paar jaar geleden had ik er wat van geluisterd, maar toen sprak het me niet aan. Ik hoor er alleen maar goede dingen over, dus toch nog maar eens aan beginnen.

heb jij toevallig ook van happy the man gehoord?
daar heeft het ook wel behoorlijk wat van weg
happy the man
legendarische prog band uit de 70 ger jaren die zowaar net weer een nieuwe cd hebben af geleverd!
helaas zonder minimoog tovenaar kit watkins

Origineel geplaatst door bliepertronic
heb jij toevallig ook van happy the man gehoord?
daar heeft het ook wel behoorlijk wat van weg
happy the man
legendarische prog band uit de 70 ger jaren die zowaar net weer een nieuwe cd hebben af geleverd!
helaas zonder minimoog tovenaar kit watkins

Ja, ken ik, lijkt me erg okee, maar heb er nog geen cd's van. Een nummer van de nieuwe plaat stond op een Inside/Out-sampler; was erg goed en inderdaad wel verwant met mijn prut (alleen was dat dan geen prut, maar goed ;) ).

Hey Chei,

Geinig trackje man, leuk bedachte loopjes door elkaar..
Enkel puntje misschien is de panning van de individ. instrumenten, ze komen bijna allemaal van het midden?

gr
R

Origineel geplaatst door Arv
Enkel puntje misschien is de panning van de individ. instrumenten, ze komen bijna allemaal van het midden?

Nog steeds? :confused: Ik heb in de tweede versie alles zo veel mogelijk verspreid, maar toch nog te subtiel dan misschien.

Er valt voor mij nog een hoop te leren over panning/afmixen/allesbehalvegewoonspelen... ;{

Back