• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Arp Omni 2 met defect

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Te koop of te ruil:
Arp Omni 2 synthesizer werkt,strings en bass niet.
Moet nagekeken,optisch 100%..
Heb er zelf geen tijd voor i.v.m modificaties en ander reparatiewerk..
Deze mooie vintage bak voor 100 euro...
Was in 1975 2600 dollar...dure zware bak,cv/gate,xlr uit en 3 aparte uitgangen voor strings ,synth en bas..
Vette bak,moet alleen wat aan gebeuren.Is basic elektronica,geen lekke batterij of zo,condensators vervangen en wat nieuwe cmos schakelic's erin..
Zoek je een mooie vintagebak voor weinig grijp je kans.......................
Deze zie je haast nooit te koop in Nederland!!!!!
:okdan: :okdan: :okdan:
Leuke ruil lijkt me het beste......anders 100 euro..of een goed bod..
Afhalen in Hilversum,zware bak!!

Attachments

• omni2.jpg
    omni2.jpg
    19,3 KB · Bekeken: 58
Ik ruil hem zo in voor een leuk effect...

Ik ruil hem zo in voor een leuk effect...

Voor de handige knutselaar!!!
Liever niet versturen i.v.m gewicht...
Zeldzame stringbak!!!
Er komt dus gewoon geluid uit...alleen de synth,de lampjes branden..Printen compleet ,alles op zijn plek,toesen werken allemaal,lfo doet het,adsr,filter met resonantie werkt,volume..alleen de string en bass sectie nog niet..Mischien is het niets ernstigs,ik heb er geen tijd voor.:okdan: :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back