• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Arp Pro Soloist

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ano220424

in de ban
in de ban
Voor de die-hard ARP verzamelaar heb ik een PRO Soloist in goede staat met een koffertje.
Ik zie prijzen op het net tssn 150 & 600 dollar, afhankelijk van de staat. Heerlijk vintage-bakje.
Wie heeft interesse ? Doe maar een voorstel. Leuk ruilvoorstel mag ook maar ik ben zeker niet op zoek naar andere vintage toestellen.

Enkele quotes op Vintage Synth :

Rating: 5 out of 5 posted Monday-Feb-14-05 at 10:44
Dave a professional user from Australia writes:
"The Pro-soloist is an exceptional piece of gear that if you know how to treat it can be a very useful lead synth."

Howard Kenning a professional user from US writes:
"These babys are rare now. A good range of sounds and some fun performance controls make them very useable. Good ones are difficult to find."

Rating: 5 out of 5 posted Sunday-Dec-28-03 at 04:35
korger from Turin- Italy writes:
"It was very hard but now I have my own prosoloist !! I need this synthtizer to reproduce Tony's solo . No words to describe the dynamic and cool sound ."

http://www.vintagesynth.org/index2.html

Attachments

• prosoloist.jpg
    prosoloist.jpg
    20,7 KB · Bekeken: 62
En daar heb ik een bod van 1.950 euro !
Gelukkig zijn er nog echte vintage freaks.

Nu slechts 125 euro !

Nu slechts 125 euro !

Grapje natuurlijk...
Ok, ik wil er graag 125 euro voor (zonder verzendkost)
Binnen 40 jaar is hij zeker het 10 dubbele waard...
Da's toch een nette prijs en voor dat geld kan je hem openschroeven, demonteren en ombouwen naar een ARP 2600 !!!

:eureka:

Yo!

125 euro is natuurlijk geen geld, en de reacties stromen binnen.

Wie eerst komt, eerst maalt natuurlijk.

;)

Hallo vintage freaks ???

Hallo vintage freaks ???

Komaan, waar zitten al die SF "vintage freaks" nu ? :confused:
Prijs blijft 125 euro. Minder zou niet getuigen van respect voor dit mooie ARP vintage toestel.

VINTAGE !

Attachments

• prosoloist.jpg
    prosoloist.jpg
    20,7 KB · Bekeken: 59
OP VERZOEK

OP VERZOEK

Op verzoek plaats ik een foto van het toestel in kwestie.

Nog even herhalen dat alles werkt (soms wat kontaktjes die haperen) alleen de "vibrato" sectie doet het niet.
Ik vermoed slechte kontakten (vermits er wel klank uitkomt) en veronderstel dat de doe-het-zelver dit zeker terug aan de praat krijgt.
Optisch is hij verder 110%, er is zelfs geen krasje op te bespeuren.
Zo wie zo blijft het een geinig ding, en dat slechts voor 125 euri's mijne heren !!

Wie wordt de gelukkige ?:L

Attachments

• prosoloist02.jpg
    prosoloist02.jpg
    64,8 KB · Bekeken: 62
De ARP werd gereserveerd door eene meneer Bas Grotenhuis uit Friesland !
Hij biedt 150 euro.
Indien de verkoop niet doorgaat (wat altijd kan) komt het volgende SF-lid in aanmerking :

Mono-Poly !
(hoe kon het anders - dat bedoel ik nou met "die-hard" verzamelaar !)

Ik hou je op de hoogte Mono !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back