• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop: geheugen voor audio pc

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EDP

elke dag pannekoeken
ik ben bezig om een nieuwe audio pc te bouwen en daarvoor heb ik geheugen gekocht. aangezien het een en ander gaat veranderen (ga dus toch ander geheugen kopen) heb ik twee keer 512 mb ddr pc266 liggen(samsung. nog niet gebruikt. kosten mij €149 per stuk. mail maar wat je er voor wilt geven

dus als iemand wel van plan is om een asus p4b te kopen of zo is dit je kans om goedkoop geheugen te kopen.

ps ik weet het(het is meer tweakers dan synthforum), maar er zijn vast mensen die ook een nieuwe audio pc aan het bouwen zijn.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back