Heine
Passief toetsenist
Een beest met verleden: kras hier, deuk daar, maar een hart van goud.
Zoekend op internet kom je het een en ander tegen aan recensies. Als je die leest vraag je je af waarom ik hem eigenlijk weg doe.
Een werkelijk jammie aanslag. Stand-alone is het een licht gedateerd geluid, maar in de mix staat hij als een huis.
Het is hetzelfde type als waar Herman Brood een jaar of wat mee heeft rondgetourd (heb ik gehoord).
Momenteel komt er uit 1 toets even geen geluid. Ik heb hem zelf een jaar of wat volledig uit elkaar gehaald en schoongemaakt toen 2 andere toetsen het niet deden. Kwestie van een beetje vuil of vet op het membraampje. Pies of keek om dat te herstellen. Heb er zelf echter niet veel tijd/zin voor/aan.
Een lekkere massieve bak voor thuis, maar ook voor onderweg.
En waarom ik hem kwijt wil ?? Ruimte maken voor de volgende doos.
Ik heb ook al een RD600, dus de RD250 wordt momenteel alleen gebruik als masterboard voor mijn doosjes.
Laat ik eens beginnen met een vraagprijs van 350 euri.
Nog wat gebabbel:
Ease of Use 9.3 (4 responses)
Features 6.5 (4 responses)
Expressiveness/Sounds 9 (4 responses)
Reliability 10 (4 responses)
Customer Support 4.5 (4 responses)
Overall Rating 9.8 (4 responses)
Een overall rating van 9.8 krijgt niet elk instrument !! (o.k. het zijn 4 roland medewerkers geweest :-) )
Zoekend op internet kom je het een en ander tegen aan recensies. Als je die leest vraag je je af waarom ik hem eigenlijk weg doe.
Een werkelijk jammie aanslag. Stand-alone is het een licht gedateerd geluid, maar in de mix staat hij als een huis.
Het is hetzelfde type als waar Herman Brood een jaar of wat mee heeft rondgetourd (heb ik gehoord).
Momenteel komt er uit 1 toets even geen geluid. Ik heb hem zelf een jaar of wat volledig uit elkaar gehaald en schoongemaakt toen 2 andere toetsen het niet deden. Kwestie van een beetje vuil of vet op het membraampje. Pies of keek om dat te herstellen. Heb er zelf echter niet veel tijd/zin voor/aan.
Een lekkere massieve bak voor thuis, maar ook voor onderweg.
En waarom ik hem kwijt wil ?? Ruimte maken voor de volgende doos.
Ik heb ook al een RD600, dus de RD250 wordt momenteel alleen gebruik als masterboard voor mijn doosjes.
Laat ik eens beginnen met een vraagprijs van 350 euri.
Nog wat gebabbel:
Ease of Use 9.3 (4 responses)
Features 6.5 (4 responses)
Expressiveness/Sounds 9 (4 responses)
Reliability 10 (4 responses)
Customer Support 4.5 (4 responses)
Overall Rating 9.8 (4 responses)
Een overall rating van 9.8 krijgt niet elk instrument !! (o.k. het zijn 4 roland medewerkers geweest :-) )