• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Keyboard standaard (2 etages)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rudo

Stamgast
Te koop een Ultimate keyboard standaard voor twee keyboards / synthesizers
Wel wat beschadigingetjes, maar is absoluut degelijk.
Ik gebruik al jaren nog maar één synthesizer en die staat in een speciaal ontworpen kast, dus de standaard is al een tijdje overbodig.
Ik zag dezelfde op speurders.nl voor € 175,-- staan, maar dat vind ik te duur, dus ik bied de mijne aan voor € 100,--

interesse? ff mailtje sturen of antwoordje plaatsen!

Groetjes van Rudo

Attachments

• standaard.jpg
    standaard.jpg
    75,3 KB · Bekeken: 66
Ik had eigenlijk wel al een bod verwacht.....
Zeker als men beseft wat voor een kwaliteit dit is, dit ding is zo sterk, je zou er in plaats van 2 toetsenborden ook twee bedden op kunnen leggen, kun je heerlijk slapen, zo sterk is die standaard....

Wie doet mij een mooi bod?

Nog maar een fotootje!

Attachments

• standaard 2.jpg
    standaard 2.jpg
    75,1 KB · Bekeken: 61
Als je er maar één keyboard/synthesizer gebrukt, is dit ook een ideale standaard, de stangen van de andere houder kunnen er heel makkelijk uit gehaald worden en de houder(s) waar de stangen in hangen kunnen is (zijn) ook te verwijderen.

Voor allebei de houders geldt dat je zelf de ideale hoogte kunt instellen is gewoon een kwestie van schroefje los, verschuiven en weer schroefje vast.

Its-a-simple.....!!!

Een echt snelle beslisser is er niet meer geloof ik, maar vooruit, nog steeds voor € 85,-- :D

Groetjes van Rudo

Hij is nog steeds te koop.... komt ook omdat ik er zojuist ben achtergekomen dat het geen apex is, maar een deltex...(gelukkig kwam ik er achter voor ik de koper zou ontmoeten anders had ik mooi voor lul gestaan)

dus: Te koop een Ultimate standaard van het type Deltex

Een stevige standaard waar twee keyboards / synthesizers op kunnen. Ik heb hem ook gebruikt met een synthesizer en een desktop module (plankje er onder en op de standaard leggen)

Hij is verder hetzelfde als de Apex alleen minder geschikt voor "on the road" en dus meer om op één plek te laten staan.

Dus wie doet een bod!

Groetjes van Rudo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back