Peoples poetry

De stemmetjes zijn gemaakt met een Text2Speech engine. Enkel de laatste van het eerste deel voor de break zijn uit allerlei onbekende films. (de "fuck it" is ook de Text2Speech engine :) )

Wat vinden jullie het beste voor een naam?:
Peoples poetry of The French kiss? (ik vind het nl een vrij sexy tunetje :D )

Voor een arthouse pr0n film?

Hij klinkt moeilijk.

Cinematic Ikkeeeeeee

Cinematic Ikkeeeeeee

Gast dit is gewoon zwaarr ok goed!

Wat nou moeilijk Fuse, eindelijk weer eens iemand met een spannende track!

Ikke, als je zo door gaat wil ik je wel tekenen!!
Moet nog wel een label opzetten maar dit is gewoon helemaal te gek!

Mijn enige punten van aandacht zijn:

- kijk uit dat je geen Coldcut kloon wordt dat is eigenlijk een beetje kinderachtig om te zeggen, maar toch;
- misschien op het eind na de filmische break, nog vettere dubbledwarse drumpartij eroverheen of in ieder geval nog heftigere chaos maar het hoeft zeker niet!

you're the man!

Ciao

Semble :okdan:

Ik vind het ook wel apart.
Coldcut zou ik niet meteen noemen, die gaan nog iets verder vind ik.
Maar zeker de moeite waard hoor, kan zo bij NinjaTune.

R

ColdCut

ColdCut

eens Coldcut gaat wel iets verder...

Maar ok, Ikke is ook geen Coldcut maar Ikke.

Re: ColdCut

Re: ColdCut

Origineel geplaatst door Ensemble
eens Coldcut gaat wel iets verder...

Maar ok, Ikke is ook geen Coldcut maar Ikke.

Voor mij mag ie nog meer van dit spul maken! Ik hou wel van dit soort experimentele dingen

Ik heb nog wel een leuke luistertip: dublab daar komt ook vaak dit soort werk op.

R

oh maar het is zeker niet de bedoeling om een coldcut clone te worden. :)
bedankt voor de reacties!
ensemble, ik heb nog wel een bende tracks. maar veel rustiger, meer jazzy/ loungy en soms wat naar de experimentele kant.

Ninjaaa

Ninjaaa

Hoi Ikke,

Ben wel beniuwd naar wat je nog meer hebt gemaakt, staat het ergens op een site?

Enne welke site gebruik jij voor oude filmsfiles?

Ik ben zelf ook op zoek naar delen van films die ik weer lekker aanrand en gerycled in mijn tracks verwerk.

Tips?

Ciao
:maffia:

dit is wel ok. klinkt een beetje raar in het begin. maar dat went wel en hij gaat dan steeds cooler klinken :D

Klinkt erg goed hoor!

De suggestie van ensenmble om de track na de break wat meer te laten freaken vind ik ook wel een aardige btw...

oh maar der is een ander einde aan gebreeën. (gisterenavond is de track geupdate) Dat donkere geval is weg. is nu een simpel drummetje geworden met een vocoder "melodietje"
Ik ben van plan er vanachter een akoustisch guitarken bij te doen met een of ander drumboxje. :)

:dj:

Back