• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Logic Audio 5.0 Pc & Mac

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ano220424

in de ban
in de ban
Een niet-geregistreerde, maagdelijk nagelnieuwe Logic Audio 5.0 met XS key. Manuals nog in verpakking.
OS9, OS X, Win 2000 & XP.
(update tot 5.5.1 mogelijk via Emagic website)
Omdat ik geen goed idee heb over een juiste prijs vraag ik uitzonderlijk om (graag ernstig) te bieden.
Ik zal de biedingen publiceren maar behoud me het recht om de verkoop te annuleren indien
geen of onvoldoende ernstige voorstellen.
Bieden kan tot volgende week vrijdag 18-03-05.

LOGIC AUDIO 5.5.1

LOGIC AUDIO 5.5.1

Als je liever niet met een onstabiele crack werkt is dit een buitenkans om met de orginele versie aan de slag te gaan.
Onnodig te zeggen dat de manuals hierbij de uitgelezen "bijbels" zijn om écht met Logic te leren werken !

Dat vind ik nou mooi zie. :)

Ik heb een bod van 250 euro (!) via 2dehands.be...
Niet te begrijpen dat ik nog geen enkele reactie vanuit SF heb gekregen...????

:confused:

Ja! Bod van een Forumlid 270 euro !

Da's een mooi bod en voor die prijs zijn de verzendkosten al inbegrepen !

R, ik hou je op de hoogte !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back