• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse spullen te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

OJS

..............
In verband met de aanschaf van nieuwe hebbedingetjes doe ik de volgende zaken in de aanbieding:

SPL Dynamaxx digitale compressor limiter. Erg veelzijdige en gebruikersvriendelijke compressor limiter. Heeft ook een decompress functie. In nieuwstaat en nauwelijks gebruikt. Heeft in mijn rookvrije thuisstudio gestaan.

Vraagprijs: 350,-

Dynacord EQ2215. Dual channell 15 bands analoge EQ. Gebruikt in mijn live setup. Niet de mooiste EQ maar erg functioneel.

Vraagprijs 200,-

Behringer B1 studio condensator microphoon. Nauwelijks gebruikt. In mooi aluminium koffertje en inclusief shockmount en .... tja hoe noem je zo'n sok om gespetter op te vangen?

Richtprijs 90.-

Groente!

OJ

Attachments

• spl dynamaxx.jpg
    spl dynamaxx.jpg
    1,4 KB · Bekeken: 51
Update

Update

De MPC en de B1 zijn verkocht.

De Dynamaxx kost nu: Eur. 300,-

Tevens te koop:

Shure Beta 58A dynamische mic. Nieuw in de doos. Eur. 200,-

Update op te koop staande apparatuur:

Avalon VT747SP NIEUW IN DE DOOS!! Richtprijs 2100,- of ieder aannemelijk bod.

SE Electronics H3500 Studio Microphone. Een beest van een condensator mic! Eur. 160,-

Shure Beta 58A (2x), allebei nieuw in de doos. Eur. 135,-
Shure Beta 57A (1x), ook nieuw. Eur. 125,-

SPL Dynamaxx nog steeds te koop. In nieuwstaat. Eur. 300,-

Case Closed

Case Closed

Nieuwe thread gestart met resterende spullen. Deze kan dicht.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back