ik heb een digitale "synthesizer" (is geen synthesizer maar een electrisch orgel met samples etc etc) netjes OP de trackball (waarmee je pitch en vibrato regelt) laten vallen
.
nou is het printplaatje daar onder ook netjes in 2 gebroken. Die heb ik toen weer aan elkaar gesoldeerd.
nu is het zo dat de "synth" vals is als ik hem aan zet, en na 5 minuten een beetje stabiliseert maar nog steeds niet geschikt voor concumptie. :confused:
weet iemand hoe je zoiets oplost? is er bijvoorbeeld een printplaatje voor zo'n wheelbal in te zetten?
het is een beetje een obscuur ding:
WX2 multimedia workstation van General Music (niet te vinden op de general music site...)
kan iemand mij helpen?
groet,
dath
.nou is het printplaatje daar onder ook netjes in 2 gebroken. Die heb ik toen weer aan elkaar gesoldeerd.
nu is het zo dat de "synth" vals is als ik hem aan zet, en na 5 minuten een beetje stabiliseert maar nog steeds niet geschikt voor concumptie. :confused:
weet iemand hoe je zoiets oplost? is er bijvoorbeeld een printplaatje voor zo'n wheelbal in te zetten?
het is een beetje een obscuur ding:
WX2 multimedia workstation van General Music (niet te vinden op de general music site...)
kan iemand mij helpen?
groet,
dath