[Waldorf] kan die screensaver van de mQ ook uit??

SpaceAgent202

Sinds 2001
weer een bijzonder vraagje ;)

ik zie dat mijn nieuwe waldorfje een screensaver heeft... nou vind ik het waldorf logo niet zo erg, maar dat
Hit < Multimode+Peek > and enjoy the demos!
vind ik toch echt niet mooi. kan je dat niet uitzetten of gewoon veranderen in iets anders?

Ik ben er van overtuigd dat het moet lukken, alleen ik kan het OS zelf niet editten =)

Bij de RackAttack zit ook zo'n irritante demo...

Ik heb de handleiding van mQ helemaal gelezen
maar dar stond niets over in het is inderdaat iritant
die screensaver

misschien via Sysex

misschien via Sysex

Op mijn SC--55 kan ik via sysex leuke afbeeldingen laten voorbij vliegen terwijl die lekker geluidjes aan 't spelen is.

Uiteraard met een beetje (heel veel) hulp van de SCUG (Sound Canvas User Group). Wat die gasten niet allemaal uit zo'n 'simpel' doosje halen. Onvoorstelbaar.

Dit soort geinigheden werd via sysex tevoorschijn getoverd. Wellicht kan je via sysex dat screensavertje weglaten?

dat komt waarschijnlijk neer op het aanpassen van de midi dump van het Operating System... ik ben benieuwd of dat gaat lukken.

hm in de microQ mailinglist staat ook nogal wat commentaar op de screensaver, maar geen manier om m uit te zetten

Ik geloof dat men bij waldorf nogal heel trots is geweest op de demo's van de mQ. Aangezien ik op de bovenkant van mijn mQrack kan kijken :) Daar staat het volgende:
Starting the demo:
To start the fantastic demo, please press "Multimode" and "Peek" simultaneously, then press "Play". You can ... blah"

Argh! Weet iemand misschien een goede sysex editor?

Dit is een oude draad, maar ik heb sinds een weekje een micro Q en irriteer me ook aan die demo mode... is het nog iemand gelukt om dit uit te zetten?

Origineel geplaatst door j0ris
die demo mode... is het nog iemand gelukt om dit uit te zetten?

Mij is het ook nooit gelukt :doei: heb me er ook niet echt druk om gemaakt... Het is verder een
goede synth die ik een week geleden verkocht heb!!! Cya

ochja die kleine puntjes.. hoef je toch niet druk om te maken. Het gepiep van de novation nova is nog stuk erger :)

Origineel geplaatst door j0ris
Dit is een oude draad, maar ik heb sinds een weekje een micro Q en irriteer me ook aan die demo mode... is het nog iemand gelukt om dit uit te zetten?

Is een keer voorbij gekomen op de mailinglist van Waldorf - kan inderdaad niet uitgezet worden. Op de "grote" Q zit er geen :).

Origineel geplaatst door BvdB
Mij is het ook nooit gelukt :doei: heb me er ook niet echt druk om gemaakt... Het is verder een goede synth die ik een week geleden verkocht heb!!! Cya
Ha, dat is ook toevallig ;) Het is idd een belachelijk goede synth voor het geld.

Maar het is wel de meest opzichtige demo functie die ik ooit gezien heb op een synth... waarschijnlijk hadden ze echt geld nodig bij Waldorf.

Origineel geplaatst door Yoozer
Is een keer voorbij gekomen op de mailinglist van Waldorf - kan inderdaad niet uitgezet worden. Op de "grote" Q zit er geen :).
En nu voel ik me toch een klein beetje gediscrimineerd ;)

Laatst gewijzigd:
Back