hoi

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hey welkom op het forum :)

wat gebruik je om je muziek mee te maken en wat voor stijl? country zo te zien aan icoontje in bovenstaand berichtje? ;)

hehe country lol

ik maak electro,funk,d&b,prog trance,techno en alles wat in het electronishe spectrum past..ehm tenminste dat probeer ik

mijn gear bestaat op het moment uit emu e6400 ultra,akai s3000,roland jd990,ensoniq esq 1,yamaha tg 500,clavia rack 1 ,unitor en opcode interface,yamaha dx7,kawai 100f,oude yamaha cs15,yamaha an1x,studio lec atc1,outboard fx ,outboard dynamics,een ghost 32-8 tafel,en een pc.

Ja, of wil je er graag een sh101 hebben?

Welkom op dit non-commerciële bannervrije forum ;)

heb een sh101 gehad,en een mc 202,909,303,808,727,707,606,cr800,chroma polaris,juno....en ja heb spijt hehe.

ik luister wel eens naar de nieuwe virtual analoge erg vette apparaten,maar het haalt het net niet bij het oude spul...hoop dat dat nog een keer gebeuren gaat...alhoewel ze daar dan wel flinke dsp's voor nodig zullen hebben...als het ooit zal lukken?

hey, welkom! mensen met zulke namen mogen blijven :D

Origineel geplaatst door sh101
ik maak electro,funk,d&b,prog trance,techno en alles wat in het electronishe spectrum past..ehm tenminste dat probeer ik

mijn gear bestaat op het moment uit emu e6400 ultra,akai s3000,roland jd990,ensoniq esq 1,yamaha tg 500,clavia rack 1 ,unitor en opcode interface,yamaha dx7,kawai 100f,oude yamaha cs15,yamaha an1x,studio lec atc1,outboard fx ,outboard dynamics,een ghost 32-8 tafel,en een pc.

Interessant! Professioneel of meer hobby? Je hebt in ieder geval aardig wat spullen. Ik wil wel eens wat horen... :)

Re: hoi

Origineel geplaatst door sh101
er is genoeg te vinden op het net qua forums maar weinig nederlandse
[/url]

Dat komt omdat wij ze allang dood geconcurreerd hebben>:|
Welkom ene mooi spul heb je:)

En waar ligt 'lutjebroek aan de zee'?

Weer een ATC-1 gebruiker! Welkom!

Is lutjebroek dan een mooie vrouw in bikini of een zeehond met een virus?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Is lutjebroek dan een mooie vrouw in bikini of een zeehond met een virus?

Je zult het niet geloven maar ik woon naast lutjebroek!!!! Het plaatsje bestaat dus echt.

Alleen ligt het niet aan zee!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back