Novation/Waldorf

Status
Please reply by conversation.

DrT

Stamgast
Ik zoek Novation Supernova II Rack en /Waldorf Micro Q Rack/Waldorf Q Rack/

Ik heb een A5000 sampler/Motif 8 te ruil

Wie kan mij helpen.

ik heb een microQ in perfecte staat hier met extra soundsets waaronder de vengeance set...

kben gewoon ff benieuwd wat microQ <---> motif kost... 'k heb voor de moment geen duiten maar ben wel benieuwd.

Ok mensen de Micro Q heb ik gekocht.
Nu nog een Supernova II voor 700euro of Misschien een Novation Nova voor 250euro?
Wie kan mij helpen?

Ben al tijden op zoek naar een Nova, maar voor 250 euro gaat je dat niet lukken.. Tel er eerst maar 100 euro bij-op!

Gaan allemaal voor rond de 350 euro weg..

Ik zoek ook nog een minimoog voor 500 euro, een TR-808 voor 450 en een een leeslampje voor bij mijn bed

-C-

mja eigelijn heb je wel gelijk. Misschien 300 euro proberen voor een Novation nova.
Wat denk je van 700euro voor Novation Supernova 2?

Origineel geplaatst door DrT
mja eigelijn heb je wel gelijk. Misschien 300 euro proberen voor een Novation nova.
Wat denk je van 700euro voor Novation Supernova 2?

Houd ebay duitsland in de gaten. Voor 700-800 euro kun je daar een SN2 keys versie oppikken (met een beetje geluk). Een rack moet voor minder te halen zijn.

Hallo Kapellen, hier een mede-Belg uit de West-Vloanders !!

Ik verkoop mijn Supernova II rack (24 voices versie) voor 900 EUR. Da's misschien iets meer dan in Duitsland maar hij is in perfecte staat en kan bij me opgehaald worden (& mag uiteraard eerst uitgeprobeerd worden) - daarvoor ga je toch niet speciaal naar Duitsland ;-) .

Perfect in orde, uit rookvrije thuisstudio. Incl. originele verpakking & manuals.

Tools4tones.nl heeft en SN2 rack op de website staan. 795 euro.

Origineel geplaatst door Ethereal
Ben al tijden op zoek naar een Nova, maar voor 250 euro gaat je dat niet lukken.. Tel er eerst maar 100 euro bij-op!

Gaan allemaal voor rond de 350 euro weg..

mwa, 25 bij optellen kan al genoeg zijn hoor. 275 pas nog gezien, 300 mag geen probleem zijn.

maar waarom een supernova 2? de 1 heb ik al voor 500 gehad. of gaat eht om de vocoder of iets anders keks wat dan weer we op de nova maar neit op de supernova zit?!

De prijzen voor de SNII zijn m.i. ongehoord laag. :frons:
Ik betaalde maar liefst EUR 2300 (!!) nieuw; ik weet ondertussen dat dit een te hoge prijs was, maar toch...
900 EUR is toch zo onredelijk niet...

Wel als je bedenkt dat de SNII 48 voices voor minder van de hand gaat met enige regelmaat..

Soms moet je gewoon aanvaarden dat je prijs die je krijgt lager is dan je eigenlijk zou willen.

Hak die knoop door. Beter 750/800 euro in de hand dan 900 in de lucht zou ik zeggen..

Origineel geplaatst door Leo
mwa, 25 bij optellen kan al genoeg zijn hoor. 275 pas nog gezien, 300 mag geen probleem zijn.

maar waarom een supernova 2? de 1 heb ik al voor 500 gehad. of gaat eht om de vocoder of iets anders keks wat dan weer we op de nova maar neit op de supernova zit?!

er zitten wel een aantal min of meer kleine verschillen tussen waardoor je zou kiezen voor een sn2 i.p.v. een sn1. Meer knoppen, voices, dubbel patch geheugen. Daarnaast audio inputs, fm, drumkits en meer type effecten.

Persoonlijk vind ik dat het verschil nova <-> supernova I niet erg groot is, maar de sn2 bied zeker interessante toevoegingen.

zo'n nova voor 250 zou toch wel een mooi koopje zijn, bijna net zo mooi als een motif8 voor 1450!

Status
Please reply by conversation.
Back