Acidlab bassline

Origineel geplaatst door dr.DRé
@ Lacertus

Ik ben ook geïnteresseerd in dit monster
:duivels:

wie coöridineert dit
en waar zo ik hem dan moeten halen?

Yo Dré!

Zorg aub ff dat ik je mailadres krijg want ik heb nieuws...
(PB of e-mail)

Deze ronde van de group-buy is afgesloten... helaas niet zo een goede deal als de vorige groep, maar och...

Uit het gemail met Klaus de volgende quotes: (ik vroeg naar optionele modificaties van de AcidLab)
"I am working on a simple CV_in/Gate_in Synthy (without
sequencer) with the bassline filter and the same size. Hope
it will be finished in about 4 months, to connect to TB-303,
bassline or ... . 2 VCOs, Noise, FM, Ring, VCOSweep,
Filtermod, audio_in, VCA_Decay, ... . Maybe this will be
available."

Dus een nieuwe synth, zonder sequencer, leuk 303 filtertje en nog meer leuke toevoegingen (FM, audio-IN)... LEUK!

...en Klaus, wie ben je nu eigenlijk?
"I am behind Dr. Walker with brown T-Shirt on the picture:"
P1140415.jpg

Nemen jullie allemaal gouden Basslines? Dan kunnen we eens een battle houden: de zilveren tegen de gouden!! :okdan:

Die nieuwe synth is leuk voor d'r bij!! Ben benieuwd of die goedkoop kan worden. Veel plezier met de acidmachines!!

Origineel geplaatst door Tekno
Nemen jullie allemaal gouden Basslines? Dan kunnen we eens een battle houden: de zilveren tegen de gouden!! :okdan:

Allemaal gouden ja... dus allemaal 'special editions' ;) :L
Leuk ideetje voor een party: ipv black/white editions, maken wij er een Silver vs Gold Edition van! :okdan:

Hoe werkt het eigenlijk juist om te bestellen ? Stuurde enkele dagen geleden een mailtje naar Klaus (enige emailadres dat op de site te vinden was) maar kreeg nog geen antwoord. Op die site wordt ook nergens gesproken over goud of zilver en de verschillende prijzen ...vaag allemaal, maar wat ik ervan hoorde vond ik goed genoeg klinken om me er ook ééntje aan te schaffen !

gewoon even wachten tot je een mailtje terug krijgt... op de site staat niks over de verschillende kleuren, maar gewoon even erbij zeggen

Forumleden op acidlab.de!

Forumleden op acidlab.de!

Elektrovolt en ik (electricmuse) hebben onze demos van de Acidlab aan Klaus gestuurd met als resultaat dat je ons in de 'Klang' sectie van de site terug kan vinden!! 8)

elektro staat ook nog in de 'Bilder' sectie met wat arty foto's van zijn liveset bij Van Slag '05 !!

:D

Hij had mij ook om een demo gevraagd dus ik zal ook nog wel wat duisters in elkaar flansen :) Maar dan met 2 bassline's :P Toffe demo's jongens :mega:

Re: Forumleden op acidlab.de!

Re: Forumleden op acidlab.de!

Origineel geplaatst door Tekno
Elektrovolt en ik (electricmuse) hebben onze demos van de Acidlab aan Klaus gestuurd met als resultaat dat je ons in de 'Klang' sectie van de site terug kan vinden!! 8)

elektro staat ook nog in de 'Bilder' sectie met wat arty foto's van zijn liveset bij Van Slag '05 !!

Electricmuse: lekkere track! Heb je nog een 303 meelopen, of wat verzorgt de tweede baslijn??
Elektrovolt: Lekkerrr! en inderdaad hele arty photo's! :okdan:

ZOOOOOH!
hij iszur

een lekkere gouden knorpot staat naast me brommen! heerlijk!
Helaas weinig tijd vandaag, maar morgen een 909 setje in de MPC en blazen!!! ik is blij...

:D :biertje: *D

Meer acid!!

Meer acid!!

Gefeliciteerd Lacertus!! Veel freak plezier ermee! Dat gaat wel lukken denk ik he?! 8)

Mijn track opent met een Acidlab bassline, daarna komt er een tb303 bij. Verder is het 808,909 en 101. Ik ben analoog freak!!!

zo te zien zijn er al wat mods te doen...
(foto van de acidlab site)

Attachments

• bassline_mod.jpg
    bassline_mod.jpg
    65,8 KB · Bekeken: 92
Is er nog (belangstelling voor) een 'groups-buy' tegenwoordig?

Back