Acidlab bassline

'k Zit te twijfelen.. Wordt toch pas NA m'n vakantie dan (rond Juli).

Ach, misschien zijn de eerste puristen 'm dan al beu en zijn er meerdere user-reviews hier. :)

mmm...
ik zit echt al verschrikkelijk lang met dat ding in mijn hoofd, ik wil hem toch wel snel gaan bestellen.

maar ik wacht even de reactie van Tekno af

ALS ik 'm ga bestellen, meld ik 't waarschijnlijk wel eerst even. Dan zijn er misschien meerderen en kunnen we palletkorting regelen?

:eureka: Als ik nou es een busje huur, en...

DAT wel...

Huren van een busje is ook niet echt een optie in NL.. RAM duur + slechts 1 of 2 honderd km vrij per dag, en daarna begint de ellende..

:D zou mooi zijn als ik 't bedrijfsautootje kon lenen.. maar ja..

ALS ik ooit iets ken regelen dat ik er heen ken, laat ik 't uiteraard tijdig weten hier. Dan valt er vast wel iets te regelen.
Maar hoop er niet teveel op.. :(

Nog niks van Klaus over een nog lagere prijs...maar hij mailde mij dat er altijd 17 euro verzendkosten bij zitten. Vreemd dat hij bij 380 euro zegt dat de verzendkosten inbegrepen zijn. Ik ben benieuwd wat zijn laagste prijs wordt...

mmm... als zijn laagste prijs 200 is dan zijn de verzendkosten 180 8o)

maargoed, ik hoop dat je snel een reactie krijgt.en als hij niet lager wil gaan dan is het voor mij ook geen punt.
dit is wat hij mij schreef:

Hello Jimi,
the costs for sending are included.
paypal-account:
ksuessmuth@yahoo.de
or on normal account:

Klaus Suessmuth
IBAN: DE06 7115 0000 0000 551929
BIC-Swift: BYLADEM1ROS

As I receive the 380 € , I send a bassline to your adress.

Best regards, Klaus.

de deal:

de deal:

Klaus heeft me gemaild!

Hij kan er nog ietsje afdoen en rekent dan 330 euro per Bassline vanaf 3 stuks en meer. Wel zegt hij daar dan 17 euro verzendkosten bij te willen rekenen. Totaal zouden ze dan 347 euro worden. Helaas wil hij voor hogere aantallen niet meer zakken in de prijs....

Misschien dat 1 van jullie nog wat kan doen aan de verzendkosten? Ik zal hem iig nog even mailen en zeggen dat hij tegen anderen heeft gezegd dat de prijs incl. verzendkosten is. Daarna ga ik niet nog meer zeiken....er is een grens.

Wel jammer dat de prijs niet verder kon zakken, want ik twijfel nu nog of hij €347 waard is. Wat vinden jullie ervan?

Nou, van 380 naar krap 350 is iig al een leuke vooruitgang :). Maar, dat houdt wel in dat er iemand 3 303-kloontjes krijgt ;). Zal lastig worden om je dan in te houden :D.

pieuw pieuwpiew !!!
AC!!!!!!!!!!!!!!!!!!D !!! :D:D:D

nee maar hoe gaan we dat dan regelen, wie doen er dan allemaal mee, en wie woont waar ?
want dan zouden we allemaal ons apparaatje bij 1 persoon op moeten halen, en als de ene in den haag woont en de ander in venlo wordt het vrij lastig.

Meer acid!! Het was natuurlijk altijd al mijn plan om er 3 in huis te krijgen!! heh heh.
Jullie zijn wel heftige gear-verslaafden he?! Wat een enthousiasme!

Maarruh, ik woon in Utrecht dus dat is wel lekker centraal. Ik zou de basslines kunnen bestellen, maar dan wil ik wel geld zien...! De CC afschrijving overleef ik anders nooit. Waar wonen jullie?

Andere optie is om alleen de prijs te bedingen bij Klaus en de uitlevering naar ons allemaal thuis te laten doen. Dan heeft niemand een probleem en kan meteen aan de ACIeIeIeIeIeD!!

ik woon in den haag, en virkaz in friesland... dan is utrecht wel prima !

afzonderlijk laten bezorgen is ook prima, misschien wel handiger. de trein is namelijk belachelijk duur.:(

we zouden dan wel een keertje een acid(lab) party moeten organiseren, bijvoorbeeld op en volgende SF - meeting

thuis laten sturen is ook een optie lijkt me
geld overmaken is geen probleem lijkt me
wat ook kan is dat iedereen zelf een CC regelt?

Back