• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mackie d8b bomvol!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nanoplane

Ingeburgerd
Hoi!

Ik verkoop ivm met afronding project een Mackie d8b, in nieuwstaat inclusief bijna alle mogelijke opties reeds geinstalleerd!

O.a.

I/O cards

2 x AIO-8 card. (Totaal 16 Analog In en Out)

2 x DIO-8 card. Totaal 16 Digital In en Out (adat optical 8 digi-in/8digi out/Tascam T-DIF/Clocksync)

FX cards

1 x UFX card (universal fx) + plugins: Timepack , Filtermachine ,TC Reverb , Mackie Mono Delay

3 x MFX cards (mackie fx): Mackie Reverbs, Choruses, Delay’s, Flangers, Phasers etc... + Vocal Studio Plugin.

4x multikabel gebalanceerd voor op de I/O cards dus 32 kanalen bekabeld bijgeleverd

3x multikabel voor op de standaard line in/uitgangen dus in totaal voor alle 24 standaard kanalen

complete documentatie meegeleverd, alle handleidingen, training manuals etc!

Verder erbij: 17inch monitor, draadloos toetsenbord en draadloze muis

Systeem draait 3.0, dus met volledige automation!

De Mackie draait volledig bugvrij en heb er nooit problemen mee gehad. Ik ben 2e eigenaar en de vorige eigenaar heeft de tafel naar Mackie gestuurd om een nieuw onderdeel te laten installeren waardoor hij nu uitermate stabiel is! Ik ben zeer tevreden over het geluid (ben gewend om met analoge tafels te werken) en vindt het jammer dat ie weer weg moet... De Mackie is door afronden van een project overbodig geworden en mag dus weg, vandaar een zeer relaxte prijs!

Prijs: 3500 euro

Telefoon 06-28266953 (ik woon in Rijswijk)

...ik kreeg enkele keren een vraag over het merk van de kabels... dit is Hosa.

Kabels zijn jack, en bij de kaarten behorende kabels zijn van zo'n stekker voor in de kaart naar jack.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back