• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tannoy Reveal Active monitors

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
in perfecte staat.
om van een hoop gezeik af te zijn met een geacht forumlid, neem ik deze alsnog af, zodat ik verder kan met leuke dingen.
ik heb ze al gehoord en ze zijn perfect.

ik heb er 380 voor betaald, ophalen kan voor elk redelijk bod vanaf 350 euro, wie het eerst komt......
(versturen kan ook hoor, maar dan komen er wat kosten bij.)

ik zou trouwens nog wel een kleine handzame synth willen hebben, in de geest van prophecy/ nordlead/ nord modular/ matrix6/ k-station/ micron/ micro Q keyboard/ waldorf XT-K/ zoiets......
dus als je zoiets wil ruilen, kan dat eventueel

wat ruilen betreft....

ik heb interesse in een machinedrum, dus als ik daarop kan inruilen graag...
of eventueel een waldorf XTK of Micro Q keyboard, verder geen ruil, sorry.

ik wil 400 bijbetalen voor een machinedrum, of 200 voor een waldorf keyboard

enneh.. nog even voor de duidelijkheid, deze reveals had ik aanvankelijk afgezegd omdat het te lang ging duren, steeds weer wat anders aan de hand, daarom had ik tussendoor nieuwe gekocht.
de monitors zelf zijn perfect.

deze zijn afgehaald en de thread kan dus gesloten worden. bedankt voor de ruimte en de aandacht.
kost mij al met al 3 tientjes, dus dat valt mee, aardig wat geleerd en ze lijken me goed terechtgekomen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back