[techno-snippet] stevige techno....

Bellie

Nieuwkomer
hallo daar,

ben net nieuw hier en om gelijk met de deur in huis te vallen was ik even benieuwd naar wat meningen over een technostukje wat ik heb gemaakt..... Ben nog geen profi reason gebruiker, (Ben ongeveer een jaartje bezig)maar het gaat wel aardig tot nu toe.

Iemand misschien nog tips/opmerkingen??
Gemaakt dus in Reason 2.5.

Trackje

Alvast bedankt!
:)

Re: [techno-snippet] stevige techno....

Origineel geplaatst door Bellie
hallo daar,

ben net nieuw hier en om gelijk met de deur in huis te vallen was ik even benieuwd naar wat meningen over een technostukje wat ik heb gemaakt..... Ben nog geen profi reason gebruiker, (Ben ongeveer een jaartje bezig)maar het gaat wel aardig tot nu toe.

Iemand misschien nog tips/opmerkingen??
Gemaakt dus in Reason 2.5.

Trackje

Alvast bedankt!

:)

ik hoor geen bas..

beats zijn wel aardig

lekker schranzerige opbouw maar niet vies genoeg om op zich zelf te staan
is ook nergens voor nodig, dat is niet echt een steven op zich denk ik
en dat breakje op het eind (jweetwel beatweg-delay op 1/2 en pompen maar weer)
kan een beetje verkeerd vallen is mijn ervaring --> leuk voor live
maare: tijd voor een synth erbij!
en ook een basje idd.
of .... gewoon nog veel smeriger maken
niet slecht hoor!

Bedankt voor de comments :)

bas moet er idd nog bij. Synth zit er daarintegen wel in... Maar een beetje te zacht om duidelijk te horen merk ik al... Zal dat nog even fixen....

maaruh tragmadat... in welk opzicht kan die break verkeerd vallen dan???

Origineel geplaatst door Bellie
Bedankt voor de comments :)

bas moet er idd nog bij. Synth zit er daarintegen wel in... Maar een beetje te zacht om duidelijk te horen merk ik al... Zal dat nog even fixen....

maaruh tragmadat... in welk opzicht kan die break verkeerd vallen dan???

Nou ik heb zelf zo'n tijdje gehad dat ik vaak zulke breaks maakte en dat het op een gegeven moment een routine wordt en dan hoor je zoiets als, oei dat kennet!
M.a.w. ikzelf heb er nog steeds geen enkel probleem mee (tenzij een dj het de hele avond om de 5 min doet) maar het verwerken in een nummer is een delicate kwestie... en ik weet dus zelf niet waarom maar wel dat het zo is
Maar gewoon doen anders hoor, maar je bent gewaarschuwd

;)

Hehe.. ach het is de eerste keer dat ik het in een nr heb gedaan... en zal het ook niet blijven doen,want dan kan ik me idd wel voorstellen dat mensen dan commentaar erop gaan leveren :)
Iig bedankt! ;)

Back