Dozart - Fullon in progress

Dozart

Ouwe rot
Goedenavond!

Weer eens wat nieuws gemaakt de afgelopen dagen. Afgelopen tijd ook weer veel nieuwe dingen geleerd en geëxperimenteerd. Maar dit is niet super experimenteel of zo. Redelijk mainstream fullon Psytrance.
Ben er een paar dagen mee bezig, en nu heb ik ff geen zin meer.
Ik voel dat er nog wat magic in kan op detailniveau en dat de track nog niet klaar is. Maar effe tijd voor een hulplijntje hier op het forum maar.
Het voelt een beetje sloom en mistig in m'n hoofd iedere keer als ik er naar luister. De belangrijkste dansstukken staan verder wel denk ik.
Wie er nog goeie tips en tricks hebben: roepen maar!
Benieuwd naar jullie mening en feedback.

Vanaf de eerste paar seconden had ik meteen een associatie met:

Maar psy is echt niet mijn ding – en toch, dit was het luisteren zeker waard.
Lekker gemixt, en alles pompt goed.
Groetjes!
4o

Goedenavond!

Weer eens wat nieuws gemaakt de afgelopen dagen. Afgelopen tijd ook weer veel nieuwe dingen geleerd en geëxperimenteerd. Maar dit is niet super experimenteel of zo. Redelijk mainstream fullon Psytrance.
Ben er een paar dagen mee bezig, en nu heb ik ff geen zin meer.
Ik voel dat er nog wat magic in kan op detailniveau en dat de track nog niet klaar is. Maar effe tijd voor een hulplijntje hier op het forum maar.
Het voelt een beetje sloom en mistig in m'n hoofd iedere keer als ik er naar luister. De belangrijkste dansstukken staan verder wel denk ik.
Wie er nog goeie tips en tricks hebben: roepen maar!
Benieuwd naar jullie mening en feedback.

Hey, deze is echt supermooi man, alles vloeit perfect in mekaar, ik zou zeggen: je bent een keigoeie producer! Ben altijd benieuwd naar je nieuwste uploads.
Doe zo voort, fijne dinsdag,

Gloomy :)

Hey, deze is echt supermooi man, alles vloeit perfect in mekaar, ik zou zeggen: je bent een keigoeie producer! Ben altijd benieuwd naar je nieuwste uploads.
Doe zo voort, fijne dinsdag,

Gloomy :)
Thanks man. Dat is leuk en fijn om te horen. :)

En de andere 2: ook bedankt!

Wel nog even goed aan de afmix gezeten vandaag. Die vocal chants waren nog een beetje een bak (teveel) galm. Dat was niet mooi.
Sowieso de rest van de mix ook wat up gecleaned met multibandcompressie en wat dynamische EQ op sommige sound, waardoor het minder harsh en vol is op bepaalde stukken en de dingen wat meer de ruimte krijgen. Kick en bass. Snare wat subtiele ducking door de kick zodat ze elkaar niet in de weg zitten. Paar sounds wat wijder gemaakt waardoor het midden niet te vol meer zit (uiteraard in de gaten gehouden met de correlatiemeter). Dus ff nieuwe upload gedaan. Maar ik luister er nog ff een paar keer kritisch naar. Ook altijd wel het leukere gedeelte van het productieproces vind ik. :)

Laatst gewijzigd:
Mix-technisch vind ik de track nu wel aardig op orde/aarde (track geüpdatet weer).
Werk wel nog steeds aan dingen...

En: graag ook kritische commentaren hoor. Ik post hier zeker niet alleen voor de bevestiging en de schouderklopjes. Lees ook graag reacties die laten zien dat er goed kritisch en met beleving naar is geluisterd, en op grond daarvan iets vinden. Mag zowel ongezouten als gesuikerd. :D

Hola Dozart.

Een gesuikerde dan maar
Mooie track geworden met veel variatie:halleluja

Groeten van Andreos:)

Lekkere track hoor. Ik hou hier sowieso altijd wel van (ook andere nummers die je post vind ik vaak wel lekker). Tis geen genre waarvan ik mezelf expliciet als fan zou bestempelen, maar tis meer een genre waarvan ik een lijstje zou opzetten tijdens werk of om op te dansen zonder dat ik weet hie de artiesten en nummers eigenlijk heten. En dan kan ik er wel van genieten.

Over deze track: Ik vind vooral de elementen met melodie lekker (das meer mijn smaak dan de andere elementen).
De andere sounds zijn wel lekker trippy. Past goed binnen het genre denk ik, maar dat er af en toe een sterke melodie speelt tilt het nummer een level omhoog imho.

Back