Gezocht gozer met Moog T-shirt op Tilburg kermis.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca

Het zou ook kunnen dat ik al honder duizend keer vals beschuldigd ben, omdat ik juist NIETS tegen homo's heb en normaal met ze omga en dat mensen daar niets van willen begrijpen en daardoor denken dat ik het zelf ben... ofzo...

Ofzo ja... als je normaal met ze om zou gaan zou je niet met fontsize 30 reageren..... Wat kunnen wij hier nou weten van het feit hoe mensen op jou reageren? Als ik in het dagelijks leven, waar hier dus niemand iets van afweet, normaal met kaalkontbavianen om zou gaan en iemand zich hier ging afvragen of ik niet misschien een kaalkontbaviaan zou zijn, toch ook niet IK BEN 100% MENS gaan roepen?

Oohja.. ik zag op Yorin nog een stukje Dance Valley met tussen het publiek een gozer met een Moog T-shirt. Misschien was dat hem wel :luv:

Laatst gewijzigd:
:) true...

nope...

Origineel geplaatst door BCA303

Ofzo ja... als je normaal met ze om zou gaan zou je niet met fontsize 30 reageren..... Wat kunnen wij hier nou weten van het feit hoe mensen op jou reageren? Als ik in het dagelijks leven, waar hier dus niemand iets van afweet, normaal met kaalkontbavianen om zou gaan en iemand zich hier ging afvragen of ik niet misschien een kaalkontbaviaan zou zijn, toch ook niet IK BEN 100% MENS gaan roepen?

Oohja.. ik zag op Yorin nog een stukje Dance Valley met tussen het publiek een gozer met een Moog T-shirt. Misschien was dat hem wel :luv:

Ff offtopic deze thread gaat toch nergens over.

Hee bca je woont dichtbij maar ik weet weinig over je. Ben je lokaal bekend? Vertel es wat meer pb me maar je hebt leuk spul (veel wat ik ook heb) wil ik wel eens met je over praten.

gr

Origineel geplaatst door Twin-x
je hebt leuk spul (veel wat ik ook heb) wil ik wel eens met je over praten.gr

Volgens mij groeit hier iets moois :luv:

Wat .. See it on the next episode of Friends - The one with the Moog T-Shirt;)

Re: Gezocht gozer met Moog T-shirt op Tilburg kermis.

Ik zat afgelopen maandag (ja, ja roze maandag) met wat vriendinnen op Tilburg kermis en plotsklaps zie ik daar een gozerd met een zwart Moog T-shirt voorbij lopen. Ik had het met een dame over een extreme vorm van sex, dus vandaar dat ik de man niet aansprak.

Ik vraag me nog steeds af of het niet een forumlid was?
Tja... Een jaar later op de zelfde kermis...

Helaas heb ik de gozerd met het zwarte Moog T-shirt niet gezien, maar wel een gozerd met een zwart TR-909 shirt. Kom op, kom er maar voor uit.
Wie van het forum liep er gisteren op roze maandag met een zwart TR-909 shirt rond?

Waarom vraag je alleen naar gasten die op Roze Maandag een Synthnerd shirtje aanhebben en niet die je op alle andere dagen ziet lopen?

Oh wacht ik zag bij JOU in de buurt ooit iemand lopen met een Access Virus shirt, weet jij wie dat was?

Origineel geplaatst door bikkel
Oh wacht ik zag bij JOU in de buurt ooit iemand lopen met een Access Virus shirt, weet jij wie dat was?
Das geen synthesizer, das een VA... een 8o)

Origineel geplaatst door fuse
Ach ja, hoe diep ben je wel niet gezonken als je denkt dat je met een Moog T-shirt chicks denkt te scoren op roze maandag in Tilburg? ;)

Nou in ieder geval valt vriendje Busca dr als een blok voor.

Misschien komt ie binnenkort wel op TV in 'all you need is moog' ofzo.

-C-

Re: Gezocht gozer met Moog T-shirt op Tilburg kermis.

* Hehehe dis nou nog es een leuke thread om te lezen. :D

ook wel tof om te zien dat de mensen hier over het algemeen niet moeilijk doen over lesbo-bi-homo enzo.

PS kunnen we niet een roze DSF dag organiseren? ;) :engel:

Origineel geplaatst door Almeros
H`eh`e... 1 op de tien lui is homo/lesbisch... dus dit forum telt waarschijnlijk zo'n 55 1/2 homo's !! Wel sneu voor die halve..
Inmiddels is die 230 geworden. :D

Maar voor alle duidelijkheid. Ik heb al een partner! Ben gewoon benieuwd of het geen bekende was.. ;)

Das geen synthesizer, das een VA... een 8o)

Hij liep echt zeg maar richting jou. Dierenambulance toch daar?

Misschien moeten we een sightings thread aanmaken.

Origineel geplaatst door bikkel
Hij liep echt zeg maar richting jou. Dierenambulance toch daar?
Ik heb daar ook al eens iemand met een synth shirt gezien, maar ik geloof dat er ook iemand boven de dierenambulance woont en ook in het AID gebouw. Als ik op mijn balkon zit kijk ik naar de AID... Wie o wie zijn dat toch allemaal... Tegenover mij zitten ook een stel anti krakers volgens mij ook met wat electronische zooi.

Volgens mij stikt het in Eindhoven van de knoppenfreaks, er is geen fuck te doen en je woont toch in een stad.

Re: Re: Gezocht gozer met Moog T-shirt op Tilburg kermis.

Re: Re: Gezocht gozer met Moog T-shirt op Tilburg kermis.

Origineel geplaatst door gnudde
* Hehehe dis nou nog es een leuke thread om te lezen. :D

ook wel tof om te zien dat de mensen hier over het algemeen niet moeilijk doen over lesbo-bi-homo enzo.

Gezien sommige opmerkingen hier vraag ik me dat eigenlijk af.

Je kan natuurlijk allemaal smileys er bij zetten maar ze komen behoorlijk gefrustreerd op me over.

Een aantal uitspraken:

ben jij zo fan van poep sex dan? goh dat had ik helemaal niet achter je gezocht

Is het niet verontrustender dat ie naar een 'gozer' op zoek is..

Maar eventjes al jullie dromen kapot maken (op die van Janette na natuurlijk)

Ik ben 100% hetero

Maar eh Johhny, hoe volet dat nou om homo te zijn?

hihi

geintje

Maar eh, geen bruine ridder?

Maakt niets uit toch? Voor de belasting zijn we allemaal gelijk.

Wie wil je nou eigenlijk overtuigen? Jezelf?

Ik doe m'n leren politiepak maar niet aan naar de meeting

o die met je uitgesneden die staat je wel goed trouwens..

Ach... het valt allemaal wel mee toch?

Wie weet

Wie weet

Het zal wel meevallen, maar als je zo even snel door deze thread bladert komt het nogal raar over.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back