phochos stopt?

G

Guest

Guest
HET ZAL TOCH NIET WAAR ZIJN ??? !!

phochos

Amateur-astronoom

Geregistreerd sinds: Feb 2003
Ik woon in: Den Haag
1609 berichten geplaatst.
Te koop wegens stoppen muziek
Ik heb te koop het volgende, wegens stoppen met actief muziek maken:

-Korg Microkorg, pas nieuw, met handleiding en adapter, 300 euro.
-Korg EA1MKII, pas nieuw, met handleiding en adapter, 150 euro.
-Korg ER1, met handleiding en adapter, 150 euro.
-Roland MT32 synthmodule, met adapter en handleiding, 50 euro.
-Boss BR1180CD digitale opnamestudio, met harde schijf en cd-recorder, 550 euro.
-Behringer UB1002 10 kanaals stereo mixer, met handleiding en adapter, 50 euro.

Alles kan opgestuurd worden, dan komen er nog 10 euro verzendkosten bij!!!

Phochos

P.S. Hiermee stop ik ook met Orion Records, alleen de al uitgegeven cd's kunnen besteld worden!!!

Gear - Recordings:
Behringer UB1002, Boss BR1180CD, Sony MZR30.

Niet te geloven, ik dacht daarnet nog om die oude thread op te zoeken 'waar is phochos' want ik vond dat ie al lang niets meer liet horen.
Ik ga echt nog in telepathie geloven.

Maar volgens mij verandert ie nog wel van gedacht... :)

Hay

ik hoop niet dat die echt stopt,zou toch een groot verlies voor het synthforum zijn

en ik ben bijna klaar met mijn kosmische track , speciaal voor THE SEARCH FOR POLY one

greetz trutel:biertje:

Phochos stopt... de hele dag denk ik.
Morgen een nieuwe dag, kijken hoe hij dr dan over denkt :)

-C-

P.S. De Boss BR1180CD en de Korg Microkorg behoud ik voorlopig nog even, je weet maar nooit. Phochos.

:D het zal niet lang duren..

Ik denk dat deze sympathieke en creatieve ziel tevens ook erg gevoelig is en 'verandert met de wind'. Best zou zijn als ie gewoon even de boel aan de kant laat staan alvorens ie er echt spijt van krijgt.

En ook al is niet iedereen het altijd met hem eens of wordt er ook wel eens met hem gelachen, het zou in ieder geval toch wel een verlies voor het forum zijn, zoals hier ook al door anderen werd gesteld.

Daarom Jos, geef niet te gauw op joh ;) ... één keer het met je moeder terug beter gaat zal je waarschijnlijk terug kriebelende vingers krijgen :)

:doei:

Origineel geplaatst door Meinte37
Hij heeft al weer alles behalve 2 ita uit de verkoop gehaald ;)

...en dat was nou net de shit die ie al maaaanden kwijt wilde8o)

Ze moeder krijgt een 2e kunstheup...en Phochos loopt ook al zo moeilijk, buiten zijn schuld, we moesten hem maar eens flink aanmoedigen:

Phochos: als je met je muziek stopt, stort je het halve synthforum in een depressie, dat doe je ons toch niet aan?

ik vind het ...........

ik vind het ...........

eeuuuuhhh..................8o)

Ik moet eerlijk zeggen dat Phochos ,op 't Forum een Icoon is...in aller zin van het woord.
Gelukkig dat 't maar weer voor tijdelijk is,....................ff een koffie pauze.....Mét gevulde koeken....!!

Als ik in de buurt van Den Haag ,ben ga ik wel f bij hem langs ,koekje happen8o) bij de koffie.

Is dat wat een nieuwe draad zoals .............Op bezoek bij....Phochos. Draad????

Kijken hoeveel Forumleden ik in een oude eend kan stoppen ,om met zijn alle bij hem langs te gaan voor een pep talk!!8o)

Nee, ff serieus ,je zal er zelf maar voor staan guys ....have a hart !!:engel:

ik las het al hierbove en dat was de soijker op zjn kop.
jos is een gevoelig mens, daar moesten er meer van zijn.

sterkte de komende tijd en gewoon doorstarten als je er klaar voor bent .
en hou inderdaad zeker die boss vast, want dat zou een verliespost zijn, als je over een tijdje (morgen?0 weer wat wil.
gevoel is ok, maar gebruik ook je verstand een beetje. komt goed.

Phochos is gewoon zo'n lid die elk forum nodig heeft.

Noem hem excentriek, noem hem besluiteloos, noem hem veranderlijk.
Maar hij is altijd aanwezig en immer bereid tot een normaal, vriendelijk antwoord als je 'm een vraag stelt.

Ook is hij een van de weinigen die gewoon (voor velen) 'tenenkrommende' gear koopt en gebruikt in tracks (ik noem bijv. een DJX2b :D ) en dit ook (terecht) trots meldt hier. :halleluja

Tuurlijk wordt er wel eens 'geërgerd' gereageerd op de verkoop-perikelen van hem, maar zo is hij nu eenmaal en dat moeten we eigenlijk gewoon aanvaarden.

Continu erover gaan zeiken is voor hem irritanter dan een nieuwe setup foto voor ons! Denk daar ook es aan. Hij wil gewoon trots z'n nieuwe gear tonen. (okee, om nu elke week een andere foto te plaatsen IS wel een beetje veel, maar goed ;) )

Enfin,

Phochos, het zou een gemis zijn als je zou stoppen.

Synthforum zonder the Phooch is als een chauffeur zonder vrachtwagen! :biertje:

Amen!!

Amen!!

That's a Statement brother!!.........Amen!!:halleluja :halleluja :halleluja

Nee ,ik mag hem wel ,hij is ok!
Teminste iemand die lekker enthousiast met muziek bezig is....en dar gaat het toch om??

:doei:

Ik ga hem ook zeker missen..

Misschien dat ie ook zonder gear toch nog regelmatig hier kan blijven posten. Jammer om fijne mensen te moeten verliezen..

;{ ik zal zn foto's missen die hij onderhand elke week van zn studio posten.... die kleine subtiele veranderingen waren altijd erg leuk:D

En als we nou allemaal heel hard roepen?

Phochos!

Phochos!

Phochos!

Phochos!

Phochos!

Phochos!

Phochos!

Terugkomen joh, anders moeten we je gaan missen, da's ook niet gaaf. :)

Er is ooit een thread geweest, daar heeft het dus niet aan gelegen. Grapje moderators, ik beloof vanaf heden normaal te doen. :engel:

Back